Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI – Diesely v troskách? Nevypadá to...
11
/
44
Prohlédnout znovu
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI – Diesely v troskách? Nevypadá to...
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI – Diesely v troskách? Nevypadá to...
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi vs. VW Golf 1.5 TSI
|
acz
Nízký rychlostní průměr svědčí o tom, že ačkoli jsme v kolonách dlouho nepopojížděli, o plynulou jízdu také zrovna nešlo.
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Zvláštně tvarovaná palubní deska postrádá praktické odkládací prostory a řidiče trochu utiskuje. Optimální pozici za malým volantem hledáme zdlouhavě. Vyloženě nepraktické je ovládání klimatizace přes dotykový displej.
|
acz
Přesnost řazení není silnou stránkou peugeotu a hliníková hlavice páky je za trest. V létě se nepříjemně rozpaluje, v zimě studí…
|
acz
Startovací tlačítko v peugeotu nestačí jen stisknout, ale je ho potřeba držet asi sekundu (v golfu stačí ťuknout), následně motor naskočí. Občas však není jasné, zda už startuje, a netrpěliví jedinci si ho opětovným stiskem zase vzápětí vypnou.
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Podvozek peugeotu je překvapivě hodně tuhý, hezky funguje na kvalitních silnicích. Na rozbitých cestách však kola mají tendenci drobně uskakovat a kvůli příliš malému volantu se nežádoucí pohyby obtížně korigují.
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Peugeot 308 1.5 BlueHDi
|
acz
Dieselová patnáctistovka v peugeotu je v každém režimu minimálně o litr úspornější než 1.5 TSI v golfu a není tak citlivá na jízdní styl
|
acz
Golf 1.5 TSI/96 kW dokáže při jízdě zcela vypínat motor a plachtit za nulu, jako by měl zařazený převod a brzdil motorem. Doplachtí ale dále. Řidič však musí hodně předvídat, v hustém provozu stejně musí většinou brzdit.
|
acz
Popojíždění v kolonách se odráží na nepříznivé spotřebě benzinového golfu, která je o dva litry vyšší než u dieselu v peugeotu.
|
acz
VW Golf 1.5 TSI
|
acz
V golfu se zabydlíte rychle. Díky jednoduše a účelně navrženým výplním dveří nabízí o poznání více místa na šířku. Stále se nemůžeme smířit s faktem, že nejdražší verze multimediálního systému je plně dotyková a nemá vůbec žádné ovladače.
|
acz
Chcete-li vypnutý motor při jízdě sami nahodit, stačí ťuknout do páčky řazení pod volantem, případně deaktivovat stopstart.
|
acz
Chcete-li vypnutý motor při jízdě sami nahodit, stačí ťuknout do páčky řazení pod volantem, případně deaktivovat stopstart.
|
acz
VW Golf 1.5 TSI
|
acz
VW Golf 1.5 TSI
|
acz
VW Golf 1.5 TSI
|
acz
VW Golf 1.5 TSI
|
acz
VW Golf 1.5 TSI
|
acz
Golf 1.5 TSI má stejně jako předchozí 1.4 TSI zadní víceprvkovou nápravu a odpružení je vycizelované téměř k dokonalosti. Ačkoli měl testovaný vůz o palec větší kola než peugeot (17“), na rozbitém povrchu se chová daleko klidněji a je komfortnější.
|
acz
VW Golf 1.5 TSI
|
acz
VW Golf 1.5 TSI
|
acz
VW Golf 1.5 TSI
|
acz
Okruh městem zahrnoval všechny typy komunikací.
|
acz
Jednotka 1.5 TSI je sice úsporná a nárokuje si v průměru lehce přes šest litrů, ale s podobně nízkým přídělem dokázala jezdit i předchozí čtrnáctistovka
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu