Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)

7/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
    Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)| Zdroj: acz
  • Šestka nacházela uplatnění i během jízd mimo město
    Šestka nacházela uplatnění i během jízd mimo město| Zdroj: acz
  • V diagnostice vozidla je možné ověřit dojezd na činidlo AdBlue. Pokud se neobjeví žádné varování, znamená to dlouhý dojezd.
    V diagnostice vozidla je možné ověřit dojezd na činidlo AdBlue. Pokud se neobjeví žádné varování, znamená to dlouhý dojezd.| Zdroj: acz
  • Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů
    Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů| Zdroj: acz
  • Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů
    Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů| Zdroj: acz
  • Peugeot Partner
    Peugeot Partner| Zdroj: acz
  • Zkoušený turbodiesel 1.6 BlueHDi o výkonu 88 kW tvoří nejsilnější motorizaci modelu Partner. Dostal jako výsadu šestistupňovou přímo řazenou převodovku.
    Zkoušený turbodiesel 1.6 BlueHDi o výkonu 88 kW tvoří nejsilnější motorizaci modelu Partner. Dostal jako výsadu šestistupňovou přímo řazenou převodovku.| Zdroj: acz
  • Denní LED světla snižovala nároky na elektřinu a posléze i palivo
    Denní LED světla snižovala nároky na elektřinu a posléze i palivo| Zdroj: acz
  • Systém dočišťování výfukových plynů kombinuje technologii SCR se vstřikováním roztoku AdBlue a filtr pevných částic umístěný za SCR
    Systém dočišťování výfukových plynů kombinuje technologii SCR se vstřikováním roztoku AdBlue a filtr pevných částic umístěný za SCR| Zdroj: acz
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
Šestka nacházela uplatnění i během jízd mimo město
V diagnostice vozidla je možné ověřit dojezd na činidlo AdBlue. Pokud se neobjeví žádné varování, znamená to dlouhý dojezd.
Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů
Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů
Peugeot Partner
Zkoušený turbodiesel 1.6 BlueHDi o výkonu 88 kW tvoří nejsilnější motorizaci modelu Partner. Dostal jako výsadu šestistupňovou přímo řazenou převodovku.
Denní LED světla snižovala nároky na elektřinu a posléze i palivo
Systém dočišťování výfukových plynů kombinuje technologii SCR se vstřikováním roztoku AdBlue a filtr pevných částic umístěný za SCR