Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
9
/
9
Prohlédnout znovu
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
|
acz
Šestka nacházela uplatnění i během jízd mimo město
|
acz
V diagnostice vozidla je možné ověřit dojezd na činidlo AdBlue. Pokud se neobjeví žádné varování, znamená to dlouhý dojezd.
|
acz
Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů
|
acz
Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Zkoušený turbodiesel 1.6 BlueHDi o výkonu 88 kW tvoří nejsilnější motorizaci modelu Partner. Dostal jako výsadu šestistupňovou přímo řazenou převodovku.
|
acz
Denní LED světla snižovala nároky na elektřinu a posléze i palivo
|
acz
Systém dočišťování výfukových plynů kombinuje technologii SCR se vstřikováním roztoku AdBlue a filtr pevných částic umístěný za SCR
|
acz
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Makáte v práci na 200 %? Správně by měl váš zaměstnavatel udělat tohle
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz