Peugeot Partner Electric: Dojezd a dobíjení

9/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot Partner Electric: Dojezd a dobíjení
    Peugeot Partner Electric: Dojezd a dobíjení| Zdroj: acz
  • Na jedno dobití jsme zvládli nejvíce 137 km s rezervou 38 km na dojetí
    Na jedno dobití jsme zvládli nejvíce 137 km s rezervou 38 km na dojetí| Zdroj: acz
  • Po rychlodobití na 82 procent činil dojezd dle palubního počítače 139 km. V praxi jsme vyzkoušeli, že údaj počítače zobrazuje reálnou hodnotu.
    Po rychlodobití na 82 procent činil dojezd dle palubního počítače 139 km. V praxi jsme vyzkoušeli, že údaj počítače zobrazuje reálnou hodnotu.| Zdroj: acz
  • Na jedno dobití jsme zvládli nejvíce 137 km s rezervou 38 km na dojetí
    Na jedno dobití jsme zvládli nejvíce 137 km s rezervou 38 km na dojetí| Zdroj: acz
  • Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
    Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje| Zdroj: acz
  • Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
    Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje| Zdroj: acz
  • Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
    Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje| Zdroj: acz
  • Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
    Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje| Zdroj: acz
  • Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
    Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje| Zdroj: acz
  • Peugeot Partner
    Peugeot Partner| Zdroj: acz
  • Během večerního dobíjení byl pěkně slyšet mohutný ventilátor chlazení stanice, skrze kterou teklo téměř sto ampérů při napětí tři sta voltů.
    Během večerního dobíjení byl pěkně slyšet mohutný ventilátor chlazení stanice, skrze kterou teklo téměř sto ampérů při napětí tři sta voltů.| Zdroj: acz
  • Připojení rychlodobíjecího kabelu do automobilu vyžaduje velkou přírubu s několika vodiči pro proud a komunikaci dobíjecí stanice s řídicí jednotkou vozu
    Připojení rychlodobíjecího kabelu do automobilu vyžaduje velkou přírubu s několika vodiči pro proud a komunikaci dobíjecí stanice s řídicí jednotkou vozu| Zdroj: acz
  • Nové rychlodobíječky ČEZ neukazují na hlavním panelu velikost proudu. Tu nejdete v malém nenápadném okénku na zadní straně stanice.
    Nové rychlodobíječky ČEZ neukazují na hlavním panelu velikost proudu. Tu nejdete v malém nenápadném okénku na zadní straně stanice.| Zdroj: acz
Peugeot Partner Electric: Dojezd a dobíjení
Na jedno dobití jsme zvládli nejvíce 137 km s rezervou 38 km na dojetí
Po rychlodobití na 82 procent činil dojezd dle palubního počítače 139 km. V praxi jsme vyzkoušeli, že údaj počítače zobrazuje reálnou hodnotu.
Na jedno dobití jsme zvládli nejvíce 137 km s rezervou 38 km na dojetí
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
Z akumulátorové kapacity 27 na 82 procent jsme se díky rychlodobíjecí stanici dostali během 26 minut. Od 75procentního dobití proud klesal až na konečných 55 A. Hlavní panel po dobití ukázal jen na pouhou sekundu předaný celkový výkon, starší rychlodobíje
Peugeot Partner
Během večerního dobíjení byl pěkně slyšet mohutný ventilátor chlazení stanice, skrze kterou teklo téměř sto ampérů při napětí tři sta voltů.
Připojení rychlodobíjecího kabelu do automobilu vyžaduje velkou přírubu s několika vodiči pro proud a komunikaci dobíjecí stanice s řídicí jednotkou vozu
Nové rychlodobíječky ČEZ neukazují na hlavním panelu velikost proudu. Tu nejdete v malém nenápadném okénku na zadní straně stanice.