Peugeot Partner Electric: Klimatizace a topení
11
/
12
Prohlédnout znovu
Peugeot Partner Electric: Klimatizace a topení
Peugeot Partner Electric: Klimatizace a topení
|
acz
Topení přibližně 2,2 kW snížilo dojezd o osm procent
|
acz
Takto nastavená klimatizace stačila k příjemné temperaci při okolní teplotě 30 °C. Ubrala jen dvě procenta plánované vzdálenosti.
|
acz
Chcete-li z prostoru pro posádku učinit téměř ledničku, zapněte „klimu“ na plno. Ubere přibližně tři procenta dojezdu.
|
acz
Topení na plný výkon by komfortně vyhřálo kabinu i při třestkutých mrazech, přesto ubralo dojezd jen o třináct kilometrů
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Dobíjecí stanice společnosti ČEZ se nacházejí i v chráněných prostorách nákupních center
|
acz
Připojení běžným kabelem k dobíjecí stanici firmy ČEZ dovolilo proud jen 8 A. Stojan neměl zabudovaný systém green‘up, který by dovolil 14 A.
|
acz
Připojení běžným kabelem k dobíjecí stanici firmy ČEZ dovolilo proud jen 8 A. Stojan neměl zabudovaný systém green‘up, který by dovolil 14 A.
|
acz
Displej dobíjecí jednotky ukazoval nejen aktuální proud, ale rovněž odebraný výkon
|
acz
Pokles výkonu (svislá osa v kW) z kabelu Mennekes 16 A začal hodinu před plným dobitím akumulátorů
|
acz
Ideálem pro čerpání elektřiny jsou rychlodobíjecí stanice s výkonem až 50 kW a čerpáním do 80-90procentní kapacity akumulátorů v závislosti na elektromobilu
|
acz
Alpine chystá nové SUV a dvoumístný sporťák. Už jen na elektřinu
Další čínská značka s ambicí uspět v Evropě: Avatr chystá dobrodružné elektrické SUV
Martin Vaculík a BMW i3: Elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!