Peugeot Partner Electric: Klimatizace a topení

11/12
Přehled fotografií
Zavřít
  • Peugeot Partner Electric: Klimatizace a topení
    Peugeot Partner Electric: Klimatizace a topení| Zdroj: acz
  • Topení přibližně 2,2 kW snížilo dojezd o osm procent
    Topení přibližně 2,2 kW snížilo dojezd o osm procent| Zdroj: acz
  • Takto nastavená klimatizace stačila k příjemné temperaci při okolní teplotě 30 °C. Ubrala jen dvě procenta plánované vzdálenosti.
    Takto nastavená klimatizace stačila k příjemné temperaci při okolní teplotě 30 °C. Ubrala jen dvě procenta plánované vzdálenosti.| Zdroj: acz
  • Chcete-li z prostoru pro posádku učinit téměř ledničku, zapněte „klimu“ na plno. Ubere přibližně tři procenta dojezdu.
    Chcete-li z prostoru pro posádku učinit téměř ledničku, zapněte „klimu“ na plno. Ubere přibližně tři procenta dojezdu.| Zdroj: acz
  • Topení na plný výkon by komfortně vyhřálo kabinu i při třestkutých mrazech, přesto ubralo dojezd jen o třináct kilometrů
    Topení na plný výkon by komfortně vyhřálo kabinu i při třestkutých mrazech, přesto ubralo dojezd jen o třináct kilometrů| Zdroj: acz
  • Peugeot Partner
    Peugeot Partner| Zdroj: acz
  • Dobíjecí stanice společnosti ČEZ se nacházejí i v chráněných prostorách nákupních center
    Dobíjecí stanice společnosti ČEZ se nacházejí i v chráněných prostorách nákupních center| Zdroj: acz
  • Připojení běžným kabelem k dobíjecí stanici firmy ČEZ dovolilo proud jen 8 A. Stojan neměl zabudovaný systém green‘up, který by dovolil 14 A.
    Připojení běžným kabelem k dobíjecí stanici firmy ČEZ dovolilo proud jen 8 A. Stojan neměl zabudovaný systém green‘up, který by dovolil 14 A.| Zdroj: acz
  • Připojení běžným kabelem k dobíjecí stanici firmy ČEZ dovolilo proud jen 8 A. Stojan neměl zabudovaný systém green‘up, který by dovolil 14 A.
    Připojení běžným kabelem k dobíjecí stanici firmy ČEZ dovolilo proud jen 8 A. Stojan neměl zabudovaný systém green‘up, který by dovolil 14 A.| Zdroj: acz
  • Displej dobíjecí jednotky ukazoval nejen aktuální proud, ale rovněž odebraný výkon
    Displej dobíjecí jednotky ukazoval nejen aktuální proud, ale rovněž odebraný výkon| Zdroj: acz
  • Pokles výkonu (svislá osa v kW) z kabelu Mennekes 16 A začal hodinu před plným dobitím akumulátorů
    Pokles výkonu (svislá osa v kW) z kabelu Mennekes 16 A začal hodinu před plným dobitím akumulátorů| Zdroj: acz
  • Ideálem pro čerpání elektřiny jsou rychlodobíjecí stanice s výkonem až 50 kW a čerpáním do 80-90procentní kapacity akumulátorů v závislosti na elektromobilu
    Ideálem pro čerpání elektřiny jsou rychlodobíjecí stanice s výkonem až 50 kW a čerpáním do 80-90procentní kapacity akumulátorů v závislosti na elektromobilu| Zdroj: acz
Peugeot Partner Electric: Klimatizace a topení
Topení přibližně 2,2 kW snížilo dojezd o osm procent
Takto nastavená klimatizace stačila k příjemné temperaci při okolní teplotě 30 °C. Ubrala jen dvě procenta plánované vzdálenosti.
Chcete-li z prostoru pro posádku učinit téměř ledničku, zapněte „klimu“ na plno. Ubere přibližně tři procenta dojezdu.
Topení na plný výkon by komfortně vyhřálo kabinu i při třestkutých mrazech, přesto ubralo dojezd jen o třináct kilometrů
Peugeot Partner
Dobíjecí stanice společnosti ČEZ se nacházejí i v chráněných prostorách nákupních center
Připojení běžným kabelem k dobíjecí stanici firmy ČEZ dovolilo proud jen 8 A. Stojan neměl zabudovaný systém green‘up, který by dovolil 14 A.
Připojení běžným kabelem k dobíjecí stanici firmy ČEZ dovolilo proud jen 8 A. Stojan neměl zabudovaný systém green‘up, který by dovolil 14 A.
Displej dobíjecí jednotky ukazoval nejen aktuální proud, ale rovněž odebraný výkon
Pokles výkonu (svislá osa v kW) z kabelu Mennekes 16 A začal hodinu před plným dobitím akumulátorů
Ideálem pro čerpání elektřiny jsou rychlodobíjecí stanice s výkonem až 50 kW a čerpáním do 80-90procentní kapacity akumulátorů v závislosti na elektromobilu