Podívejte se, jak poslední rok zamával s cenami LPG a především CNG!

19/27
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pohon vozidel stlačeným zemním plynem CNG
    Pohon vozidel stlačeným zemním plynem CNG| Zdroj: Svět motorů
  • Octavia má vedle palivového hrdla prostor pro AdBlue či plnicí hrdlo pro CNG (verze G-TEC). Přestavbář sem logicky umístil i plnicí hrdlo LPG.
    Octavia má vedle palivového hrdla prostor pro AdBlue či plnicí hrdlo pro CNG (verze G-TEC). Přestavbář sem logicky umístil i plnicí hrdlo LPG.| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia G-Tec 1.5 TGI 96 kW
    Škoda Octavia G-Tec 1.5 TGI 96 kW| Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
  • Škoda Octavia G-Tec 1.5 TGI 96 kW
    Škoda Octavia G-Tec 1.5 TGI 96 kW| Zdroj: Auto.cz/Petr Homolka
  • Vozidlo lze na pohon CNG přestavět i následně. Nádoby schopné snášet tlak až 300 barů mají však fyzikálně daný tvar typické „bomby“, a tak se je jen málokdy podaří uschovat pod podlážku zavazadelníku. Většinou z něj pěkný kus zaberou.
    Vozidlo lze na pohon CNG přestavět i následně. Nádoby schopné snášet tlak až 300 barů mají však fyzikálně daný tvar typické „bomby“, a tak se je jen málokdy podaří uschovat pod podlážku zavazadelníku. Většinou z něj pěkný kus zaberou.| Zdroj: Svět motorů
  • Vozidlo lze na pohon CNG přestavět i následně. Nádoby schopné snášet tlak až 300 barů mají však fyzikálně daný tvar typické „bomby“, a tak se je jen málokdy podaří uschovat pod podlážku zavazadelníku. Většinou z něj pěkný kus zaberou.
    Vozidlo lze na pohon CNG přestavět i následně. Nádoby schopné snášet tlak až 300 barů mají však fyzikálně daný tvar typické „bomby“, a tak se je jen málokdy podaří uschovat pod podlážku zavazadelníku. Většinou z něj pěkný kus zaberou.| Zdroj: Svět motorů
  • K nádržím je však přístup až po demontáži krytu. Pokud si technici zjednoduší práci, nemusejí na nic přijít.
    K nádržím je však přístup až po demontáži krytu. Pokud si technici zjednoduší práci, nemusejí na nic přijít.| Zdroj: acz
  • Pravidelné revize prověřují úniky paliva elektrochemickým čidlem.
    Pravidelné revize prověřují úniky paliva elektrochemickým čidlem.| Zdroj: acz
  • S dlouhodobě testovanou Octavií G-Tec jsme jezdili v průměru za 3,9 kg/100 km, což při ceně 24 Kč/kg znamená náklady na palivo do koruny za kilometr
    S dlouhodobě testovanou Octavií G-Tec jsme jezdili v průměru za 3,9 kg/100 km, což při ceně 24 Kč/kg znamená náklady na palivo do koruny za kilometr| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia G-Tec
    Škoda Octavia G-Tec| Zdroj: acz
  • Spotřeba 4,2 kg/100 km spojená s jednoduchou a robustní mechanikou ale stojí za úvahu.
    Spotřeba 4,2 kg/100 km spojená s jednoduchou a robustní mechanikou ale stojí za úvahu.| Zdroj: acz
  • CNG
    CNG| Zdroj: acz
  • Tankování CNG
    Tankování CNG| Zdroj: acz
  • Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
    Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.| Zdroj: acz
  • Seat Mii CNG
    Seat Mii CNG| Zdroj: acz
  • Seat Ibiza TGI
    Seat Ibiza TGI| Zdroj: acz
  • Škoda Octavia G-Tec
    Škoda Octavia G-Tec| Zdroj: acz
  • Dacia Jogger TCe 100 LPG Extreme
    Dacia Jogger TCe 100 LPG Extreme| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI LPG
    Škoda Octavia 1.5 TSI LPG| Zdroj: Svět motorů
  • Dacia Duster TCe 100 LPG
    Dacia Duster TCe 100 LPG| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Dacia Duster TCe 100 LPG
    Dacia Duster TCe 100 LPG| Zdroj: auto.cz/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.0 TCe LPG
    Dacia Duster 1.0 TCe LPG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.0 TCe LPG
    Dacia Duster 1.0 TCe LPG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.0 TCe LPG
    Dacia Duster 1.0 TCe LPG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.0 TCe LPG
    Dacia Duster 1.0 TCe LPG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Dacia Duster 1.0 TCe LPG
    Dacia Duster 1.0 TCe LPG| Zdroj: Svět motorů/Petr Homolka
  • Pohon aut na lpg
    Pohon aut na lpg| Zdroj: Svět motorů
Pohon vozidel stlačeným zemním plynem CNG
Octavia má vedle palivového hrdla prostor pro AdBlue či plnicí hrdlo pro CNG (verze G-TEC). Přestavbář sem logicky umístil i plnicí hrdlo LPG.
Škoda Octavia G-Tec 1.5 TGI 96 kW
Škoda Octavia G-Tec 1.5 TGI 96 kW
Vozidlo lze na pohon CNG přestavět i následně. Nádoby schopné snášet tlak až 300 barů mají však fyzikálně daný tvar typické „bomby“, a tak se je jen málokdy podaří uschovat pod podlážku zavazadelníku. Většinou z něj pěkný kus zaberou.
Vozidlo lze na pohon CNG přestavět i následně. Nádoby schopné snášet tlak až 300 barů mají však fyzikálně daný tvar typické „bomby“, a tak se je jen málokdy podaří uschovat pod podlážku zavazadelníku. Většinou z něj pěkný kus zaberou.
K nádržím je však přístup až po demontáži krytu. Pokud si technici zjednoduší práci, nemusejí na nic přijít.
Pravidelné revize prověřují úniky paliva elektrochemickým čidlem.
S dlouhodobě testovanou Octavií G-Tec jsme jezdili v průměru za 3,9 kg/100 km, což při ceně 24 Kč/kg znamená náklady na palivo do koruny za kilometr
Škoda Octavia G-Tec
Spotřeba 4,2 kg/100 km spojená s jednoduchou a robustní mechanikou ale stojí za úvahu.
CNG
Tankování CNG
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
Seat Mii CNG
Seat Ibiza TGI
Škoda Octavia G-Tec
Dacia Jogger TCe 100 LPG Extreme
Škoda Octavia 1.5 TSI LPG
Dacia Duster TCe 100 LPG
Dacia Duster TCe 100 LPG
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
Dacia Duster 1.0 TCe LPG
Pohon aut na lpg