Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
18
/
19
Prohlédnout znovu
Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
|
acz
Interiér po vysunutí bočnic dosahuje šířky téměř čtyři metry
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Díky nízké celkové hmotnosti stačí návěsu dvě nápravy
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Na rám byly montovány tepelně izolované boční stěny
|
acz
Výroba z panelů vyžaduje přesnost
|
acz
Za výklopným čelem se nachází malá předsíňka
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu