Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
4
/
19
Prohlédnout znovu
Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
|
acz
Interiér po vysunutí bočnic dosahuje šířky téměř čtyři metry
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Díky nízké celkové hmotnosti stačí návěsu dvě nápravy
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Na rám byly montovány tepelně izolované boční stěny
|
acz
Výroba z panelů vyžaduje přesnost
|
acz
Za výklopným čelem se nachází malá předsíňka
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1