Moskvič 408 patříval mezi nejluxusnější importované sedany v Československu. Tahle barevná kombinace Veřejné bezpečnosti však mezi motoristy příliš oblíbena nebyla. Zajímavé je, že se modrobílé vozy VB neobjevují ani v dobových fi lmech – jsou totiž černobílé…|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Retro Garáž 2021|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Retro Garáž 2021|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Retro Garáž 2021|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Retro Garáž 2021|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Retro Garáž 2021|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Retro Garáž 2021|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Retro Garáž 2021|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Americká auta u nás k nejrozšířenějším nepatří, proto nás snad nejvíce zaujalo nádherně originální zlaté kombi AMC Eagle|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Babetta, pionýr a skútr Čezeta, přezdívaný „prase“ – i tyhle legendární jednostopé stroje patřily k magnetům aukce|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Babeta|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Bitter Diplomat CD|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Fiat 131|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Fiat 131 Sport|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Fiat 600|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Ne všechna auta jsou na výstavě Retro Garáž určena k prodeji – pestrobarevné duo s původem v NDR a NSR patřilo „jen“ k ozdobám akce. Přesto se v případě zájmu můžete majitelů zeptat…|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Jawa 360|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Moskvič 408|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Dodge, RAM, Ford F250 – bohatou paletu křiklavých laků amerických šesti- a osmiválcových pick-upů jste si mohli odvézt rovnou domů. Ceny se pohybovaly okolo 170 000 korun.|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Dodge, RAM, Ford F250|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Retro Garáž 2021|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Renault 4 CV se kdysi oficiálně prodával i v ČSSR. Dnes už se s ním setkáte leda na srazech. Nebo ve fázi rozpracované renovace na výstavišti v Lysé, kde byl před dvěma týdny na prodej. A současně posloužil jako tabule vývěskové inzerce.|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Renault 4 CV|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Garáže už dávno neslouží jen ke garážování, ale i ke klubovním účelům. Jako vhodné příslušenství proto vášnivým „chovatelům“ klasické techniky doporučujeme skládací garážový bar. Po přisunutí ke zdi prý zabere jen 50 cm.|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Skládací garážový bar|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Škoda 100|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Škoda 100|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Škoda 100|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Škoda 100|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Škoda 105 S|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Zelená „užovka“ se ocitla v podobném obležení jako před 45 lety při výstavní premiéře. Tehdy šlo o luxusní model 120 GLS, nyní jen základní typ 105 S. Kdysi nechtěný, dnes však v původním stavu velmi vyhledávaný. Nájezd obou vozů na snímcích je přitom zhruba stejný. Téměř nejetá škodovka, kdysi odstavená za sedmi domy slovenské osady, se v aukci prodala za cenu nové octavie. Vítězem aktuální dražby se přesto stala Jawa 500 OHC, za niž zájemce zaplatil 905 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Škoda 105 S|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Škoda 105 S|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Škoda 105 S|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Nalákat zájemce na náhradní díly ke Škodě 110 R není těžké. A když vedle svého sortimentu postavíte živé kupé s poctivou patinou, lidé se na stánek přilepí jako vosy.|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Škoda 1000 MB|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Škoda Felicia Fun|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Netradiční poutač na obchod s automobilovým příslušenstvím může vypadat všelijak – třeba jako kombinace raritní Škody Felicia Fun s ještě raritnějším jezevčíkem J. Laureta|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek
Sezona kabrioletů a roadsterů sice skončila, ale na scénu se brzy vrátí. Čerstvě zrenovovaný Triumph Spitfi re 1500 s původem v Kalifornii byl k mání za 239 000 Kč.|
Zdroj: Svět motorů/Lukáš Prejzek