Porsche 906 (1965–66): Rychlost 280 s šestiválcovým dvoulitrem za zády
12
/
20
Prohlédnout znovu
Porsche 906 (1965–66): Rychlost 280 s šestiválcovým dvoulitrem za zády
15palcová kola byla připevněná pěti šrouby, takže výměna kol trvala při zastávce v boxu déle než u kol s centrální maticí.
|
Porsche
Předchůdcem typu 906 bylo Porsche 904 Carrera GTS, od kterého bylo převzato zavěšení kol.
|
Porsche
Porsche 904/8 Bergspyder dostalo přezdívku "klokan" kvůli jízdním vlastnostem. Ležatý osmiválec převzaly čtyři tovární vozy Porsche 906.
|
Primotipo
Porsche 906 Bergspyder s trubkovým prostorovým rámem byl nástupce typu 904 Bergspyder.
|
stuttcars.com
Dvoumístné kupé Porsche 906 (Carrera 6) Mělo přední světlomety a směrové blikače schované pod průhlednými kryty ve vysokých předních blatnících.
|
Porsche
Kupé Porsche 906 s krátkou zádí (Kurzheck) bylo dlouhé 4113 mm.
|
Porsche
Celá záď mohla být vyklopena směrem dozadu a usnadňovala přístup k motoru a převodovce.
|
mad4wheels.com
Nízká příď směřovala prudce dolů a byla zakončena úzkou větrací štěrbinou a dopředu vysunutým „zobákem“.
|
Porsche
V ostře useknuté zádi s malým spoilerem byly umístěny dvě kruhové koncové svítilny.
|
Porsche
Porsche 906 poháněl vzduchem chlazený plochý dvoulitrový šestiválec s rozvodem OHC.
|
wallpaperup.com
Palivo dodávaly do motoru dva trojité karburátory Weber.
|
artebellum.com
Přístup k oběma sedadlům umožňovaly nahoru vyklápěné dveře s okny zasahujícími do střechy.
|
Porsche
Skořepinová sedadla měla dobré boční vedení. Na jednoduché palubní desce byly jen nejnutnější přístroje a ovladače.
|
topspeed.com
Motor byl umístěn těsně za sedadly a byl zakryt průhledným žlutým plexisklovým krytem plnícím zároveň roli zadního okna.
|
Wheelsage.org
Všechna kola byla odpružena vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a stabilizátory.
|
Wheelsage.org
Vnější zpětná zrcátka byla často umístěna na předních blatnících.
|
carpixel
Pro závodní tratě s dlouhými přímými úseky byla navržena verze s prodlouženou zádí (Langheck).
|
stuttcars.com
Některé vozy měly v rozích pod světly namontovány malé trojúhelníkové spoilery, zvyšující přítlak přídě.
|
commons.wikimedia.org
Repliku Porsche 906 VRC postavila v roce 2012 argentinská firma Vintage Racing Cars.
|
mecum.com
Závodní Porsche 906E homologované pro skupinu 6 třídy sportovních prototypů. E znamená vstřikování paliva.
|
Wheelsage.org
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid