15palcová kola byla připevněná pěti šrouby, takže výměna kol trvala při zastávce v boxu déle než u kol s centrální maticí.|
Zdroj: Porsche
Předchůdcem typu 906 bylo Porsche 904 Carrera GTS, od kterého bylo převzato zavěšení kol.|
Zdroj: Porsche
Porsche 904/8 Bergspyder dostalo přezdívku "klokan" kvůli jízdním vlastnostem. Ležatý osmiválec převzaly čtyři tovární vozy Porsche 906.|
Zdroj: Primotipo
Porsche 906 Bergspyder s trubkovým prostorovým rámem byl nástupce typu 904 Bergspyder.|
Zdroj: stuttcars.com
Dvoumístné kupé Porsche 906 (Carrera 6) Mělo přední světlomety a směrové blikače schované pod průhlednými kryty ve vysokých předních blatnících.|
Zdroj: Porsche
Kupé Porsche 906 s krátkou zádí (Kurzheck) bylo dlouhé 4113 mm.|
Zdroj: Porsche
Celá záď mohla být vyklopena směrem dozadu a usnadňovala přístup k motoru a převodovce.|
Zdroj: mad4wheels.com
Nízká příď směřovala prudce dolů a byla zakončena úzkou větrací štěrbinou a dopředu vysunutým „zobákem“.|
Zdroj: Porsche
V ostře useknuté zádi s malým spoilerem byly umístěny dvě kruhové koncové svítilny.|
Zdroj: Porsche