Porsche 906 (1965–66): Rychlost 280 s šestiválcovým dvoulitrem za zády
10
/
20
Prohlédnout znovu
Porsche 906 (1965–66): Rychlost 280 s šestiválcovým dvoulitrem za zády
15palcová kola byla připevněná pěti šrouby, takže výměna kol trvala při zastávce v boxu déle než u kol s centrální maticí.
|
Porsche
Předchůdcem typu 906 bylo Porsche 904 Carrera GTS, od kterého bylo převzato zavěšení kol.
|
Porsche
Porsche 904/8 Bergspyder dostalo přezdívku "klokan" kvůli jízdním vlastnostem. Ležatý osmiválec převzaly čtyři tovární vozy Porsche 906.
|
Primotipo
Porsche 906 Bergspyder s trubkovým prostorovým rámem byl nástupce typu 904 Bergspyder.
|
stuttcars.com
Dvoumístné kupé Porsche 906 (Carrera 6) Mělo přední světlomety a směrové blikače schované pod průhlednými kryty ve vysokých předních blatnících.
|
Porsche
Kupé Porsche 906 s krátkou zádí (Kurzheck) bylo dlouhé 4113 mm.
|
Porsche
Celá záď mohla být vyklopena směrem dozadu a usnadňovala přístup k motoru a převodovce.
|
mad4wheels.com
Nízká příď směřovala prudce dolů a byla zakončena úzkou větrací štěrbinou a dopředu vysunutým „zobákem“.
|
Porsche
V ostře useknuté zádi s malým spoilerem byly umístěny dvě kruhové koncové svítilny.
|
Porsche
Porsche 906 poháněl vzduchem chlazený plochý dvoulitrový šestiválec s rozvodem OHC.
|
wallpaperup.com
Palivo dodávaly do motoru dva trojité karburátory Weber.
|
artebellum.com
Přístup k oběma sedadlům umožňovaly nahoru vyklápěné dveře s okny zasahujícími do střechy.
|
Porsche
Skořepinová sedadla měla dobré boční vedení. Na jednoduché palubní desce byly jen nejnutnější přístroje a ovladače.
|
topspeed.com
Motor byl umístěn těsně za sedadly a byl zakryt průhledným žlutým plexisklovým krytem plnícím zároveň roli zadního okna.
|
Wheelsage.org
Všechna kola byla odpružena vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a stabilizátory.
|
Wheelsage.org
Vnější zpětná zrcátka byla často umístěna na předních blatnících.
|
carpixel
Pro závodní tratě s dlouhými přímými úseky byla navržena verze s prodlouženou zádí (Langheck).
|
stuttcars.com
Některé vozy měly v rozích pod světly namontovány malé trojúhelníkové spoilery, zvyšující přítlak přídě.
|
commons.wikimedia.org
Repliku Porsche 906 VRC postavila v roce 2012 argentinská firma Vintage Racing Cars.
|
mecum.com
Závodní Porsche 906E homologované pro skupinu 6 třídy sportovních prototypů. E znamená vstřikování paliva.
|
Wheelsage.org
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel