Posvítili jsme si na 30 km/h v centrech. Opravdu zvyšují bezpečnost, nebo spíš škodí?
12
/
12
Prohlédnout znovu
Posvítili jsme si na 30 km/h v centrech. Opravdu zvyšují bezpečnost, nebo spíš škodí?
Video se připravuje ...
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Hlučnost aut sice s klesající rychlostí také klesá, na druhou stranu se tím doprava v lokalitě zdrží větší dobu, místo aby byla rychle odvedena pryč za hranice obydlené oblasti
|
Svět motorů
Důvodem zpomalování rychlosti je ochrana slabších účastníků provozu. Nebo by víc prospělo, kdyby se všichni účastníci víc věnovali provozu místo mobilního telefonu?
|
Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Moderní auta mají nejnižší emise v 90 a 50 km/h. Takže třicítka ekologii automaticky neprospívá. Ještě víc vadí zbytečné zastavování.
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků
Okruhová zbraň na elektřinu, slávistický trabant a BMW i3 jako ojetina: Sledujte nový Svět motorů!
Nová Dacia Duster živě: Podívejte se, jak vypadá v reálném světě
Nové Cupry Formentor a Leon se blíží. Odhalí nové hybridy i design
Nové plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 dojedou dál. Už mají českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech: Tomuhle se vyhněte!