Používá italskou tříkolku Piaggio jako hlavní dopravní prostředek. Už jedenáct let!
18
/
24
Prohlédnout znovu
Používá italskou tříkolku Piaggio jako hlavní dopravní prostředek. Už jedenáct let!
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Sedíte jako v autě, ovšem místo volantu ovládáte tříkolku pomocí řídítek
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Komunální verzi připomíná oranžový majáček, který si tam Lukáš Hrbek ponechal
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape spolkne kolem tří litrů benzinu na sto kilometrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Piaggio Ape 50
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stáhnout okýnko u ape Lukáš nemůže, jde pouze vyklápět
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Na Lukášovu svéráznou lásku si doma zvykli. Přítelkyně mu dokonce nechala vyrobit speciální triko.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu