Povinná třicítka ve městech: Třicítkový mor všude se blíží! Ubráníme se?

12/11
Přehled fotografií
Zavřít
  • Povinná třicítka ve městech
    Povinná třicítka ve městech| Zdroj: Svět motorů
  • Povinná třicítka ve městech
    Povinná třicítka ve městech| Zdroj: Svět motorů
  • Hlučnost aut sice s klesající rychlostí také klesá, na druhou stranu se tím doprava v lokalitě zdrží větší dobu, místo aby byla rychle odvedena pryč za hranice obydlené oblasti
    Hlučnost aut sice s klesající rychlostí také klesá, na druhou stranu se tím doprava v lokalitě zdrží větší dobu, místo aby byla rychle odvedena pryč za hranice obydlené oblasti| Zdroj: Svět motorů
  • Důvodem zpomalování rychlosti je ochrana slabších účastníků provozu. Nebo by víc prospělo, kdyby se všichni účastníci víc věnovali provozu místo mobilního telefonu?
    Důvodem zpomalování rychlosti je ochrana slabších účastníků provozu. Nebo by víc prospělo, kdyby se všichni účastníci víc věnovali provozu místo mobilního telefonu?| Zdroj: Svět motorů
  • Povinná třicítka ve městech
    Povinná třicítka ve městech| Zdroj: Svět motorů
  • Moderní auta mají nejnižší emise v 90 a 50 km/h. Takže třicítka ekologii automaticky neprospívá. Ještě víc vadí zbytečné zastavování.
    Moderní auta mají nejnižší emise v 90 a 50 km/h. Takže třicítka ekologii automaticky neprospívá. Ještě víc vadí zbytečné zastavování.| Zdroj: Svět motorů
  • Jak se (ne)jezdí v Paříží
    Jak se (ne)jezdí v Paříží| Zdroj: Svět motorů
  • Jak se (ne)jezdí v Paříží
    Jak se (ne)jezdí v Paříží| Zdroj: Svět motorů
  • Jak se (ne)jezdí v Paříží
    Jak se (ne)jezdí v Paříží| Zdroj: Svět motorů
  • Jak se (ne)jezdí v Paříží
    Jak se (ne)jezdí v Paříží| Zdroj: Svět motorů
  • Jak se (ne)jezdí v Paříží
    Jak se (ne)jezdí v Paříží| Zdroj: Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
Povinná třicítka ve městech
Hlučnost aut sice s klesající rychlostí také klesá, na druhou stranu se tím doprava v lokalitě zdrží větší dobu, místo aby byla rychle odvedena pryč za hranice obydlené oblasti
Důvodem zpomalování rychlosti je ochrana slabších účastníků provozu. Nebo by víc prospělo, kdyby se všichni účastníci víc věnovali provozu místo mobilního telefonu?
Povinná třicítka ve městech
Moderní auta mají nejnižší emise v 90 a 50 km/h. Takže třicítka ekologii automaticky neprospívá. Ještě víc vadí zbytečné zastavování.
Jak se (ne)jezdí v Paříží
Jak se (ne)jezdí v Paříží
Jak se (ne)jezdí v Paříží
Jak se (ne)jezdí v Paříží
Jak se (ne)jezdí v Paříží