Pozor, jsou tady novinky na STK! Připravte se na skryté kamery i nastrčené volavky

9/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pozor, jsou tady novinky na STK! Připravte se na skryté kamery i nastrčené volavky
    Pozor, jsou tady novinky na STK! Připravte se na skryté kamery i nastrčené volavky| Zdroj: acz
  • Na pohled příjemnou novinkou bude informování 60 dnů dopředu o konci STK. Má to ale háček – motorista si musí zřídit datovou schránku.
    Na pohled příjemnou novinkou bude informování 60 dnů dopředu o konci STK. Má to ale háček – motorista si musí zřídit datovou schránku.| Zdroj: acz
  • Při měření emisí se nově bude kontrolovat kouřivost aut s filtrem pevných částic.
    Při měření emisí se nově bude kontrolovat kouřivost aut s filtrem pevných částic.| Zdroj: acz
  • Odpadne tak dosavadní praxe, že se vycházelo z benevolentních údajů pro hodnotu kouřivosti, kterou stanovil výrobce vozidla, a k ní ještě připočetl rezervu kvůli opotřebení agregátu v čase.
    Odpadne tak dosavadní praxe, že se vycházelo z benevolentních údajů pro hodnotu kouřivosti, kterou stanovil výrobce vozidla, a k ní ještě připočetl rezervu kvůli opotřebení agregátu v čase.| Zdroj: acz
  • Pro všechny motorky kategorie L, které podléhají povinné prohlídce na STK (tedy neplatí pro mopedy), se posunula povinnost první STK ze 4 na 6 let.
    Pro všechny motorky kategorie L, které podléhají povinné prohlídce na STK (tedy neplatí pro mopedy), se posunula povinnost první STK ze 4 na 6 let.| Zdroj: acz
  • Do pěti let se musejí stanice technické kontroly vybavit dalšími drahými přístroji.
    Do pěti let se musejí stanice technické kontroly vybavit dalšími drahými přístroji.| Zdroj: acz
  • Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
    Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.| Zdroj: acz
  • Mechanikům hrozí pokuta až půl milionu, pokud při výměně počítadla nesepíšou záznam.
    Mechanikům hrozí pokuta až půl milionu, pokud při výměně počítadla nesepíšou záznam.| Zdroj: acz
  • Zavádí se opakovaná technická prohlídka v rámci státního odborného dozoru.
    Zavádí se opakovaná technická prohlídka v rámci státního odborného dozoru.| Zdroj: acz
Pozor, jsou tady novinky na STK! Připravte se na skryté kamery i nastrčené volavky
Na pohled příjemnou novinkou bude informování 60 dnů dopředu o konci STK. Má to ale háček – motorista si musí zřídit datovou schránku.
Při měření emisí se nově bude kontrolovat kouřivost aut s filtrem pevných částic.
Odpadne tak dosavadní praxe, že se vycházelo z benevolentních údajů pro hodnotu kouřivosti, kterou stanovil výrobce vozidla, a k ní ještě připočetl rezervu kvůli opotřebení agregátu v čase.
Pro všechny motorky kategorie L, které podléhají povinné prohlídce na STK (tedy neplatí pro mopedy), se posunula povinnost první STK ze 4 na 6 let.
Do pěti let se musejí stanice technické kontroly vybavit dalšími drahými přístroji.
Emise se budou hodnotit vážnou závadou, ale budeme moci s vozidlem pokračovat v technické prohlídce. Znamená to, že například diesel lze alespoň rádně vyvětrat ve vysokých otáčkách, než se vrátí na emise.
Mechanikům hrozí pokuta až půl milionu, pokud při výměně počítadla nesepíšou záznam.
Zavádí se opakovaná technická prohlídka v rámci státního odborného dozoru.