Předběhněte Brusel: Co všechno zakáže Euro 6?

8/8
Zavřít
  • Předběhněte Brusel: Co všechno zakáže Euro 6?
    Předběhněte Brusel: Co všechno zakáže Euro 6?| Zdroj: acz
  • Abarth
    Abarth| Zdroj: acz
  • Motor 1.2 MPI v červnu skončí. Od té doby budou turbodmychadlo a přímý vstřik ve Škodě Rapid standardem. Poradí si s nimi za deset let váš soused, automechanik v důchodu?
    Motor 1.2 MPI v červnu skončí. Od té doby budou turbodmychadlo a přímý vstřik ve Škodě Rapid standardem. Poradí si s nimi za deset let váš soused, automechanik v důchodu?| Zdroj: acz
  • Škoda Yeti dostane motory Euro 6 nejpozději v září. Čtyřkolky budou mít systém AdBlue, který zabere místo v již tak malém zavazadelníku. Naše rada? Jděte si pro yetiho právě teď!
    Škoda Yeti dostane motory Euro 6 nejpozději v září. Čtyřkolky budou mít systém AdBlue, který zabere místo v již tak malém zavazadelníku. Naše rada? Jděte si pro yetiho právě teď!| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz E řady W 212 přišel na trh v roce 2009. S AdBlue se původně nepočítalo, takže nyní zabralo místo rezervnímu kolu. Takové auto už musí navždy vystačit se sadou pro lepení.
    Mercedes-Benz E řady W 212 přišel na trh v roce 2009. S AdBlue se původně nepočítalo, takže nyní zabralo místo rezervnímu kolu. Takové auto už musí navždy vystačit se sadou pro lepení.| Zdroj: acz
  • Diesely s Euro 6 vás k doplnění močoviny vyzvou obvykle včas. Ale dnešní auta si pořád na něco stěžují a ne každý má náladu stále cosi řešit. Ignorování výzvy k dolití AdBlue však skončí nepojízdným autem.
    Diesely s Euro 6 vás k doplnění močoviny vyzvou obvykle včas. Ale dnešní auta si pořád na něco stěžují a ne každý má náladu stále cosi řešit. Ignorování výzvy k dolití AdBlue však skončí nepojízdným autem.| Zdroj: acz
  • Diesely s Euro 6 vás k doplnění močoviny vyzvou obvykle včas. Ale dnešní auta si pořád na něco stěžují a ne každý má náladu stále cosi řešit. Ignorování výzvy k dolití AdBlue však skončí nepojízdným autem.
    Diesely s Euro 6 vás k doplnění močoviny vyzvou obvykle včas. Ale dnešní auta si pořád na něco stěžují a ne každý má náladu stále cosi řešit. Ignorování výzvy k dolití AdBlue však skončí nepojízdným autem.| Zdroj: acz
  • Takto jsme AdBlue dolévali do Opelu Zafi ra po cestě ze ženevského autosalonu. Naštěstí jde o nový model, který již má ve výlisku boku díru pro druhé plnicí hrdlo vedle naftového.
    Takto jsme AdBlue dolévali do Opelu Zafi ra po cestě ze ženevského autosalonu. Naštěstí jde o nový model, který již má ve výlisku boku díru pro druhé plnicí hrdlo vedle naftového.| Zdroj: acz
Předběhněte Brusel: Co všechno zakáže Euro 6?
Abarth
Motor 1.2 MPI v červnu skončí. Od té doby budou turbodmychadlo a přímý vstřik ve Škodě Rapid standardem. Poradí si s nimi za deset let váš soused, automechanik v důchodu?
Škoda Yeti dostane motory Euro 6 nejpozději v září. Čtyřkolky budou mít systém AdBlue, který zabere místo v již tak malém zavazadelníku. Naše rada? Jděte si pro yetiho právě teď!
Mercedes-Benz E řady W 212 přišel na trh v roce 2009. S AdBlue se původně nepočítalo, takže nyní zabralo místo rezervnímu kolu. Takové auto už musí navždy vystačit se sadou pro lepení.
Diesely s Euro 6 vás k doplnění močoviny vyzvou obvykle včas. Ale dnešní auta si pořád na něco stěžují a ne každý má náladu stále cosi řešit. Ignorování výzvy k dolití AdBlue však skončí nepojízdným autem.
Diesely s Euro 6 vás k doplnění močoviny vyzvou obvykle včas. Ale dnešní auta si pořád na něco stěžují a ne každý má náladu stále cosi řešit. Ignorování výzvy k dolití AdBlue však skončí nepojízdným autem.
Takto jsme AdBlue dolévali do Opelu Zafi ra po cestě ze ženevského autosalonu. Naštěstí jde o nový model, který již má ve výlisku boku díru pro druhé plnicí hrdlo vedle naftového.