Převodovka Volvo I-Shift v toku času: Tři verze

18/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Převodovka Volvo I-Shift v toku času: Tři verze
    Převodovka Volvo I-Shift v toku času: Tři verze| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Druhá generace I-Shiftu byla od roku 2005 dostupná i k šestnáctilitrovému motoru
    Druhá generace I-Shiftu byla od roku 2005 dostupná i k šestnáctilitrovému motoru| Zdroj: acz
  • Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
    Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel| Zdroj: acz
  • Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
    Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel| Zdroj: acz
  • První generace automatizované převodovky I-Shift měla velkou redukční převodovku i ovládání spojky
    První generace automatizované převodovky I-Shift měla velkou redukční převodovku i ovládání spojky| Zdroj: acz
  • Druhé vydání zkrátilo ústrojí díky kompaktnější přední části a snížilo hmotnost změněným ovládacím členem spojky
    Druhé vydání zkrátilo ústrojí díky kompaktnější přední části a snížilo hmotnost změněným ovládacím členem spojky| Zdroj: acz
  • Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
    Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále| Zdroj: acz
  • Při použití převodu C2 se ručka rychloměru ani nehne a vozidlo se již pohybuje s optimálními otáčkami motoru
    Při použití převodu C2 se ručka rychloměru ani nehne a vozidlo se již pohybuje s optimálními otáčkami motoru| Zdroj: acz
  • Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
    Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň| Zdroj: acz
  • I-Shift C s plíživými převody pro mimořádně těžkou nákladní dopravu narostl proti klasickému I-Shiftu jen dvanáct centimetrů do délky
    I-Shift C s plíživými převody pro mimořádně těžkou nákladní dopravu narostl proti klasickému I-Shiftu jen dvanáct centimetrů do délky| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Převodovka Volvo I-Shift
    Převodovka Volvo I-Shift| Zdroj: acz
  • Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
    Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále| Zdroj: acz
  • Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
    Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň| Zdroj: acz
Převodovka Volvo I-Shift v toku času: Tři verze
Převodovka Volvo I-Shift
Převodovka Volvo I-Shift
Druhá generace I-Shiftu byla od roku 2005 dostupná i k šestnáctilitrovému motoru
Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
První generace automatizované převodovky I-Shift měla velkou redukční převodovku i ovládání spojky
Druhé vydání zkrátilo ústrojí díky kompaktnější přední části a snížilo hmotnost změněným ovládacím členem spojky
Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
Při použití převodu C2 se ručka rychloměru ani nehne a vozidlo se již pohybuje s optimálními otáčkami motoru
Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
I-Shift C s plíživými převody pro mimořádně těžkou nákladní dopravu narostl proti klasickému I-Shiftu jen dvanáct centimetrů do délky
Převodovka Volvo I-Shift
Převodovka Volvo I-Shift
Převodovka Volvo I-Shift
Převodovka Volvo I-Shift
Převodovka Volvo I-Shift
Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň