Převodovka Volvo I-Shift v toku času: Tři verze
7
/
19
Přehled fotografií
Zavřít
Převodovka Volvo I-Shift v toku času: Tři verze
|
Zdroj: acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
Zdroj: acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
Zdroj: acz
Druhá generace I-Shiftu byla od roku 2005 dostupná i k šestnáctilitrovému motoru
|
Zdroj: acz
Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
|
Zdroj: acz
Dvouspojkový I-Shift Dual Clutch používá dutou vnější hnací hřídel
|
Zdroj: acz
První generace automatizované převodovky I-Shift měla velkou redukční převodovku i ovládání spojky
|
Zdroj: acz
Druhé vydání zkrátilo ústrojí díky kompaktnější přední části a snížilo hmotnost změněným ovládacím členem spojky
|
Zdroj: acz
Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
|
Zdroj: acz
Při použití převodu C2 se ručka rychloměru ani nehne a vozidlo se již pohybuje s optimálními otáčkami motoru
|
Zdroj: acz
Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
|
Zdroj: acz
I-Shift C s plíživými převody pro mimořádně těžkou nákladní dopravu narostl proti klasickému I-Shiftu jen dvanáct centimetrů do délky
|
Zdroj: acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
Zdroj: acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
Zdroj: acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
Zdroj: acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
Zdroj: acz
Převodovka Volvo I-Shift
|
Zdroj: acz
Přenos točivého momentu je při řazení běžné převodovky I-Shift nakrátko přerušen (šedá linka), Dual Clutch (zelená) zabírá neustále
|
Zdroj: acz
Tajemství nepřerušeného záběru motoru při řazení spočívá v předřazeném převodovém stupni a rozepnutí jedné i sepnutí druhé spojky zároveň
|
Zdroj: acz
Zavřít