Příběh tanku Škoda LT vzor 35: Velký návrat otloukánka

10/10
Zavřít
  • Příběh tanku Škoda LT vzor 35: Velký návrat otloukánka
    Příběh tanku Škoda LT vzor 35: Velký návrat otloukánka| Zdroj: acz
  • Tank Škoda před návratem domů ještě v expozici amerického muzea v Aberdeenu
    Tank Škoda před návratem domů ještě v expozici amerického muzea v Aberdeenu| Zdroj: acz
  • Po renovaci
    Po renovaci| Zdroj: acz
  • Pavel Šercl je specialistou na renovace staré techniky. Dezolátní stav škodovky mu dal zabrat.
    Pavel Šercl je specialistou na renovace staré techniky. Dezolátní stav škodovky mu dal zabrat.| Zdroj: acz
  • Nalodění v USA znamenalo pro nadšence svátek.
    Nalodění v USA znamenalo pro nadšence svátek.| Zdroj: acz
  • Smutné bylo, když pak doma zdevastovaná střeva vymetli koštětem.
    Smutné bylo, když pak doma zdevastovaná střeva vymetli koštětem.| Zdroj: acz
  • Je obdivuhodné, že s pouhým zlomkem potřebné dokumentace dali „muzeáci“ interiér dohromady. Všimněte si kožených „rajčáků“, sloužících k řízení. Kulisa vpravo nahoře patří řazení – bez spojky, tu je nutné použít jen při přechodu z malé řady na velkou.
    Je obdivuhodné, že s pouhým zlomkem potřebné dokumentace dali „muzeáci“ interiér dohromady. Všimněte si kožených „rajčáků“, sloužících k řízení. Kulisa vpravo nahoře patří řazení – bez spojky, tu je nutné použít jen při přechodu z malé řady na velkou.| Zdroj: acz
  • Motor a převodovka tvoří jeden blok, který se v případě defektu celý měnil. Neskutečné množství dílů musela Motorářská strojírna Šercl vyrábět od základu, práci zpomalovala příprava forem a nástrojů. V útrobách hledejte čtyři válce a třístupňovou planetov
    Motor a převodovka tvoří jeden blok, který se v případě defektu celý měnil. Neskutečné množství dílů musela Motorářská strojírna Šercl vyrábět od základu, práci zpomalovala příprava forem a nástrojů. V útrobách hledejte čtyři válce a třístupňovou planetov| Zdroj: acz
  • Když čeští vlastenci motor otevřeli, nestačili se divit. Písty jevily známky trojího zadření. Američané totiž zkoušeli odolnost techniky, takže vypustili olej i chladivo a naložili tanku, co to šlo, dokud se nezastavil. A pak ještě dvakrát. Neskutečné, že
    Když čeští vlastenci motor otevřeli, nestačili se divit. Písty jevily známky trojího zadření. Američané totiž zkoušeli odolnost techniky, takže vypustili olej i chladivo a naložili tanku, co to šlo, dokud se nezastavil. A pak ještě dvakrát. Neskutečné, že| Zdroj: acz
  • Veškeré periferie jako dynamo, magneto nebo karburátor jsou na motoru dvakrát, aby je bylo možné při poruše za provozu bleskově přepojit. Vše je umístěno za pancířem v prostoru posádky, odkud byl také nasáván vzduch do tunelového chladiče.
    Veškeré periferie jako dynamo, magneto nebo karburátor jsou na motoru dvakrát, aby je bylo možné při poruše za provozu bleskově přepojit. Vše je umístěno za pancířem v prostoru posádky, odkud byl také nasáván vzduch do tunelového chladiče.| Zdroj: acz
Příběh tanku Škoda LT vzor 35: Velký návrat otloukánka
Tank Škoda před návratem domů ještě v expozici amerického muzea v Aberdeenu
Po renovaci
Pavel Šercl je specialistou na renovace staré techniky. Dezolátní stav škodovky mu dal zabrat.
Nalodění v USA znamenalo pro nadšence svátek.
Smutné bylo, když pak doma zdevastovaná střeva vymetli koštětem.
Je obdivuhodné, že s pouhým zlomkem potřebné dokumentace dali „muzeáci“ interiér dohromady. Všimněte si kožených „rajčáků“, sloužících k řízení. Kulisa vpravo nahoře patří řazení – bez spojky, tu je nutné použít jen při přechodu z malé řady na velkou.
Motor a převodovka tvoří jeden blok, který se v případě defektu celý měnil. Neskutečné množství dílů musela Motorářská strojírna Šercl vyrábět od základu, práci zpomalovala příprava forem a nástrojů. V útrobách hledejte čtyři válce a třístupňovou planetov
Když čeští vlastenci motor otevřeli, nestačili se divit. Písty jevily známky trojího zadření. Američané totiž zkoušeli odolnost techniky, takže vypustili olej i chladivo a naložili tanku, co to šlo, dokud se nezastavil. A pak ještě dvakrát. Neskutečné, že
Veškeré periferie jako dynamo, magneto nebo karburátor jsou na motoru dvakrát, aby je bylo možné při poruše za provozu bleskově přepojit. Vše je umístěno za pancířem v prostoru posádky, odkud byl také nasáván vzduch do tunelového chladiče.