CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
CFMOTO 800NK Advanced|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Digitální barevný displej je v současnosti standardem.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Tři jízdní režimy a tři různá nastavení kontroly trakce lze jednoduše přepínat tlačítky na levé rukojeti.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Trojité diodové přední světlo je poznávacím znakem značky Aprilia. Jeho součástí jsou i směrové blikače.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Sedlo má příjemnou tuhost i rozměry a neklouže při vysedávání|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Malý dvouválec má sice maximální výkon jen 35 kW, ale jeho předností je pružnost v širokém spektru otáček|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na lehkou motorku jsou brzdy dostačující. Do předního kotouče o průměru 320 mm se zakusuje čtyřpístkový třmen.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Centrální zadní tlumič má zdvih 130 mm a lze u něj měnit předpětí podle hmotnosti jezdce|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Displej je stejný jako u Aprilie SR GT 125. Chybí ale praktická přihrádka nad ním. Jistý prostor je v místě u kolen.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Na rozdíl od aut se systém stop-start u skútrů dá vypnout trvale přepnutím tlačítka. Medley není výjimkou.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Displej je stejný jako u Aprilie SR GT 125. Chybí ale praktická přihrádka nad ním. Jistý prostor je v místě u kolen.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Italové design prostě umějí. Není to sice taková elegance jako u vespy, ale pozornost medley budí.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio Medley 125 S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Medley dokáže vyjet i mimo město. Bez problémů se dostal na kótu 1244 metrů nad mořem.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio Medley 125 S|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Pod sedlem je místo na dvě helmy – jednu větší, druhou menší. Převezli jsme tam ale i notebook.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Piaggio Medley 125 S pohání úplně stejný motor jako Aprilii SR GT 125. Výkon je 11 kW. Maximum, co jde řídit se skupinou B.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Letící orel si našel místo i na kruhovém digitálním přístroji z tekutých krystalů. Chybí nám na něm ukazatel stavu paliva.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Jedinečná je také plaketka na řídítkách.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Stylově působí zpětná zrcátka uchycená na konci řídítek|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Provedení Stone Ten charakterizuje speciální lakování nádrže se šachovnicí a černým pásem, které obklopuje červená linka.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Laděné výfuky Arrow dostanete u Stone Ten ve standardu. Lehce zvyšují celkový výkon a mají krásný hluboký brumlavý zvuk.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Podélně uložený vidlicový dvouválec si v provedení Stone Ten polepšil o jeden kilowatt na 48 kW|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Moto Guzzi V7 Stone Ten|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Symbol okřídleného dravce italští designéři umně zakomponovali do předního světlometu, který je navíc v provedení full LED|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert