Pro motocykly bude rok 2024 v Česku zřejmě rekordní. Roste ovšem i počet nehod

36/116
Zavřít
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • Ducati Panigale V4
    Ducati Panigale V4| Zdroj: Ducati
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • CFMOTO 800NK Advanced
    CFMOTO 800NK Advanced| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Digitální barevný displej je v současnosti standardem.
    Digitální barevný displej je v současnosti standardem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tři jízdní režimy a tři různá nastavení kontroly trakce lze jednoduše přepínat tlačítky na levé rukojeti.
    Tři jízdní režimy a tři různá nastavení kontroly trakce lze jednoduše přepínat tlačítky na levé rukojeti.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Trojité diodové přední světlo je poznávacím znakem značky Aprilia. Jeho součástí jsou i směrové blikače.
    Trojité diodové přední světlo je poznávacím znakem značky Aprilia. Jeho součástí jsou i směrové blikače.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedlo má příjemnou tuhost i rozměry a neklouže při vysedávání
    Sedlo má příjemnou tuhost i rozměry a neklouže při vysedávání| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Malý dvouválec má sice maximální výkon jen 35 kW, ale jeho předností je pružnost v širokém spektru otáček
    Malý dvouválec má sice maximální výkon jen 35 kW, ale jeho předností je pružnost v širokém spektru otáček| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na lehkou motorku jsou brzdy dostačující. Do předního kotouče o průměru 320 mm se zakusuje čtyřpístkový třmen.
    Na lehkou motorku jsou brzdy dostačující. Do předního kotouče o průměru 320 mm se zakusuje čtyřpístkový třmen.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Aprilia RS 457
    Aprilia RS 457| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Centrální zadní tlumič má zdvih 130 mm a lze u něj měnit předpětí podle hmotnosti jezdce
    Centrální zadní tlumič má zdvih 130 mm a lze u něj měnit předpětí podle hmotnosti jezdce| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Displej je stejný jako u Aprilie SR GT 125. Chybí ale praktická přihrádka nad ním. Jistý prostor je v místě u kolen.
    Displej je stejný jako u Aprilie SR GT 125. Chybí ale praktická přihrádka nad ním. Jistý prostor je v místě u kolen.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na rozdíl od aut se systém stop-start u skútrů dá vypnout trvale přepnutím tlačítka. Medley není výjimkou.
    Na rozdíl od aut se systém stop-start u skútrů dá vypnout trvale přepnutím tlačítka. Medley není výjimkou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Displej je stejný jako u Aprilie SR GT 125. Chybí ale praktická přihrádka nad ním. Jistý prostor je v místě u kolen.
    Displej je stejný jako u Aprilie SR GT 125. Chybí ale praktická přihrádka nad ním. Jistý prostor je v místě u kolen.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Italové design prostě umějí. Není to sice taková elegance jako u vespy, ale pozornost medley budí.
    Italové design prostě umějí. Není to sice taková elegance jako u vespy, ale pozornost medley budí.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio Medley 125 S
    Piaggio Medley 125 S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Medley dokáže vyjet i mimo město. Bez problémů se dostal na kótu 1244 metrů nad mořem.
    Medley dokáže vyjet i mimo město. Bez problémů se dostal na kótu 1244 metrů nad mořem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio Medley 125 S
    Piaggio Medley 125 S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pod sedlem je místo na dvě helmy – jednu větší, druhou menší. Převezli jsme tam ale i notebook.
    Pod sedlem je místo na dvě helmy – jednu větší, druhou menší. Převezli jsme tam ale i notebook.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Piaggio Medley 125 S pohání úplně stejný motor jako Aprilii SR GT 125. Výkon je 11 kW. Maximum, co jde řídit se skupinou B.
    Piaggio Medley 125 S pohání úplně stejný motor jako Aprilii SR GT 125. Výkon je 11 kW. Maximum, co jde řídit se skupinou B.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Letící orel si našel místo i na kruhovém digitálním přístroji z tekutých krystalů. Chybí nám na něm ukazatel stavu paliva.
    Letící orel si našel místo i na kruhovém digitálním přístroji z tekutých krystalů. Chybí nám na něm ukazatel stavu paliva.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Jedinečná je také plaketka na řídítkách.
    Jedinečná je také plaketka na řídítkách.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Stylově působí zpětná zrcátka uchycená na konci řídítek
    Stylově působí zpětná zrcátka uchycená na konci řídítek| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Provedení Stone Ten charakterizuje speciální lakování nádrže se šachovnicí a černým pásem, které obklopuje červená linka.
    Provedení Stone Ten charakterizuje speciální lakování nádrže se šachovnicí a černým pásem, které obklopuje červená linka.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Laděné výfuky Arrow dostanete u Stone Ten ve standardu. Lehce zvyšují celkový výkon a mají krásný hluboký brumlavý zvuk.
    Laděné výfuky Arrow dostanete u Stone Ten ve standardu. Lehce zvyšují celkový výkon a mají krásný hluboký brumlavý zvuk.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Podélně uložený vidlicový dvouválec si v provedení Stone Ten polepšil o jeden kilowatt na 48 kW
    Podélně uložený vidlicový dvouválec si v provedení Stone Ten polepšil o jeden kilowatt na 48 kW| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Moto Guzzi V7 Stone Ten
    Moto Guzzi V7 Stone Ten| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Symbol okřídleného dravce italští designéři umně zakomponovali do předního světlometu, který je navíc v provedení full LED
    Symbol okřídleného dravce italští designéři umně zakomponovali do předního světlometu, který je navíc v provedení full LED| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Aprilia RS 457
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
Ducati Panigale V4
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
CFMOTO 800NK Advanced
Digitální barevný displej je v současnosti standardem.
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Tři jízdní režimy a tři různá nastavení kontroly trakce lze jednoduše přepínat tlačítky na levé rukojeti.
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Trojité diodové přední světlo je poznávacím znakem značky Aprilia. Jeho součástí jsou i směrové blikače.
Sedlo má příjemnou tuhost i rozměry a neklouže při vysedávání
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Malý dvouválec má sice maximální výkon jen 35 kW, ale jeho předností je pružnost v širokém spektru otáček
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Na lehkou motorku jsou brzdy dostačující. Do předního kotouče o průměru 320 mm se zakusuje čtyřpístkový třmen.
Aprilia RS 457
Aprilia RS 457
Centrální zadní tlumič má zdvih 130 mm a lze u něj měnit předpětí podle hmotnosti jezdce
Displej je stejný jako u Aprilie SR GT 125. Chybí ale praktická přihrádka nad ním. Jistý prostor je v místě u kolen.
Na rozdíl od aut se systém stop-start u skútrů dá vypnout trvale přepnutím tlačítka. Medley není výjimkou.
Displej je stejný jako u Aprilie SR GT 125. Chybí ale praktická přihrádka nad ním. Jistý prostor je v místě u kolen.
Italové design prostě umějí. Není to sice taková elegance jako u vespy, ale pozornost medley budí.
Piaggio Medley 125 S
Medley dokáže vyjet i mimo město. Bez problémů se dostal na kótu 1244 metrů nad mořem.
Piaggio Medley 125 S
Pod sedlem je místo na dvě helmy – jednu větší, druhou menší. Převezli jsme tam ale i notebook.
Piaggio Medley 125 S pohání úplně stejný motor jako Aprilii SR GT 125. Výkon je 11 kW. Maximum, co jde řídit se skupinou B.
Letící orel si našel místo i na kruhovém digitálním přístroji z tekutých krystalů. Chybí nám na něm ukazatel stavu paliva.
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Jedinečná je také plaketka na řídítkách.
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Stylově působí zpětná zrcátka uchycená na konci řídítek
Provedení Stone Ten charakterizuje speciální lakování nádrže se šachovnicí a černým pásem, které obklopuje červená linka.
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Laděné výfuky Arrow dostanete u Stone Ten ve standardu. Lehce zvyšují celkový výkon a mají krásný hluboký brumlavý zvuk.
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Podélně uložený vidlicový dvouválec si v provedení Stone Ten polepšil o jeden kilowatt na 48 kW
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Moto Guzzi V7 Stone Ten
Symbol okřídleného dravce italští designéři umně zakomponovali do předního světlometu, který je navíc v provedení full LED