Proč jsou nová auta tak drahá. A dlouho se na ně čeká. Nejde jen o čipy!
4
/
90
Prohlédnout znovu
Proč jsou nová auta tak drahá. A dlouho se na ně čeká. Nejde jen o čipy!
Ilustrační foto
|
auto.cz
Nejlevnější auta v čase
|
Svět motorů
Jak se měnily základní ceny vybraných aut v posledních pěti letech
|
Svět motorů
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Peugeot 208 1.2 PureTech 100 (74 kW) EAT8
|
Auto.cz/David Rajdl
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
Renault Mégane 1.0 TCe
|
Svět motorů/Petr Homolka
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
VW Golf 1.5 eTSI EVO mHEV 110 kW DSG R-Line
|
Auto.cz/David Rajdl
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Dacia Sandero Stepway 1.0 TCe (67 kW) CVT
|
auto.cz/Jiří Káš
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Fiat Tipo 1.0 FireFly
|
Auto.cz/Petr Homolka
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku