Proč se při crash testech bourá jen padesátkou? Odpověď je překvapivě jednoduchá

12/20
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Euro NCAP
  • Bezpečnost aut ve světě: Rozdíly jsou propastné
    Bezpečnost aut ve světě: Rozdíly jsou propastné| Zdroj: Global NCAP
  • Euro NCAP: Dacia Jogger
    Euro NCAP: Dacia Jogger| Zdroj: Euro NCAP
  • Euro NCAP: Dacia Jogger
    Euro NCAP: Dacia Jogger| Zdroj: Euro NCAP
  • Euro NCAP: Dacia Jogger
    Euro NCAP: Dacia Jogger| Zdroj: Euro NCAP
  • Euro NCAP: Dacia Jogger
    Euro NCAP: Dacia Jogger| Zdroj: Euro NCAP
  • Čelní náraz do pevné překážky
    Čelní náraz do pevné překážky| Zdroj: Euro NCAP
  • Fiat Seicento
    Fiat Seicento| Zdroj: Euro NCAP
  • Škoda Fabia
    Škoda Fabia| Zdroj: Euro NCAP
  • Dacia Spring
    Dacia Spring| Zdroj: Euro NCAP
  • Dacia Spring
    Dacia Spring| Zdroj: Euro NCAP
  • Dacia Spring
    Dacia Spring| Zdroj: Euro NCAP
  • Dacia Spring
    Dacia Spring| Zdroj: Euro NCAP
  • Dacia Spring
    Dacia Spring| Zdroj: Euro NCAP
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Euro NCAP
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Euro NCAP
  • Renault Zoe
    Renault Zoe| Zdroj: Euro NCAP
  • Toyota Yaris Cross
    Toyota Yaris Cross| Zdroj: Euro NCAP
  • Toyota Yaris Cross
    Toyota Yaris Cross| Zdroj: Euro NCAP
  • Euro NCAP Citroën C4
    Euro NCAP Citroën C4| Zdroj: EuroNCAP
Škoda Fabia
Bezpečnost aut ve světě: Rozdíly jsou propastné
Euro NCAP: Dacia Jogger
Euro NCAP: Dacia Jogger
Euro NCAP: Dacia Jogger
Euro NCAP: Dacia Jogger
Čelní náraz do pevné překážky
Fiat Seicento
Škoda Fabia
Dacia Spring
Dacia Spring
Dacia Spring
Dacia Spring
Dacia Spring
Renault Zoe
Renault Zoe
Renault Zoe
Toyota Yaris Cross
Toyota Yaris Cross
Euro NCAP Citroën C4