Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...

1/8
Zavřít
  • Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
    Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...| Zdroj: acz
  • Všichni vědí, že Renault uvažuje o konci dieselu. Ale mnozí zapomenou dodat, že se to týká jen mégane a clia.
    Všichni vědí, že Renault uvažuje o konci dieselu. Ale mnozí zapomenou dodat, že se to týká jen mégane a clia.| Zdroj: acz
  • Se zmenšováním benzinových motorů došel nejdál Fiat, devítistovka Twinair měla jen dva válce. V praxi ale auta nežrala méně než starý dobrý 1.2 8V Fire.
    Se zmenšováním benzinových motorů došel nejdál Fiat, devítistovka Twinair měla jen dva válce. V praxi ale auta nežrala méně než starý dobrý 1.2 8V Fire.| Zdroj: acz
  • Hybridní pohon snižuje spotřebu zejména při klidné volné jízdě. Sto třicet po dálnici už je moc, RAV4 Hybrid pak žere přes devět litrů.
    Hybridní pohon snižuje spotřebu zejména při klidné volné jízdě. Sto třicet po dálnici už je moc, RAV4 Hybrid pak žere přes devět litrů.| Zdroj: acz
  • Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
    Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.| Zdroj: acz
  • Evropa místo nich podporuje nabíječky pro elektromobily. Testovaný plug-in hybridní Mercedes 350e přitom dojede bez benzinu jen 18 km.
    Evropa místo nich podporuje nabíječky pro elektromobily. Testovaný plug-in hybridní Mercedes 350e přitom dojede bez benzinu jen 18 km.| Zdroj: acz
  • Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
    Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.| Zdroj: acz
  • Elzbieta Bienkowska
    Elzbieta Bienkowska| Zdroj: acz
Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
Všichni vědí, že Renault uvažuje o konci dieselu. Ale mnozí zapomenou dodat, že se to týká jen mégane a clia.
Se zmenšováním benzinových motorů došel nejdál Fiat, devítistovka Twinair měla jen dva válce. V praxi ale auta nežrala méně než starý dobrý 1.2 8V Fire.
Hybridní pohon snižuje spotřebu zejména při klidné volné jízdě. Sto třicet po dálnici už je moc, RAV4 Hybrid pak žere přes devět litrů.
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
Evropa místo nich podporuje nabíječky pro elektromobily. Testovaný plug-in hybridní Mercedes 350e přitom dojede bez benzinu jen 18 km.
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
Elzbieta Bienkowska