Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
6
/
8
Prohlédnout znovu
Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
Proč stále potřebujeme diesel: Má vůbec někdo náhradu za naftu? Adekvátní těžko...
|
acz
Všichni vědí, že Renault uvažuje o konci dieselu. Ale mnozí zapomenou dodat, že se to týká jen mégane a clia.
|
acz
Se zmenšováním benzinových motorů došel nejdál Fiat, devítistovka Twinair měla jen dva válce. V praxi ale auta nežrala méně než starý dobrý 1.2 8V Fire.
|
acz
Hybridní pohon snižuje spotřebu zejména při klidné volné jízdě. Sto třicet po dálnici už je moc, RAV4 Hybrid pak žere přes devět litrů.
|
acz
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
|
acz
Evropa místo nich podporuje nabíječky pro elektromobily. Testovaný plug-in hybridní Mercedes 350e přitom dojede bez benzinu jen 18 km.
|
acz
Auta na CNG i LPG mají velmi čisté emise, a přitom nejsou drahá.
|
acz
Elzbieta Bienkowska
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?