Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon

1/22
Zavřít
  • Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
    Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon| Zdroj: acz
  • Na displeji jsme více než ujetou vzdálenost sledovali zbývající kapacitu akumulátoru
    Na displeji jsme více než ujetou vzdálenost sledovali zbývající kapacitu akumulátoru| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Jakmile dobíjení začalo, na displeji se objevil přibližný čas dokončení napájení. Praxí jsme ověřili, že šlo o naprosto přesný údaj.
    Jakmile dobíjení začalo, na displeji se objevil přibližný čas dokončení napájení. Praxí jsme ověřili, že šlo o naprosto přesný údaj.| Zdroj: acz
  • Na místě řidiče jsme se díky štědré nastavitelnosti volantu a sedadla cítili velmi dobře
    Na místě řidiče jsme se díky štědré nastavitelnosti volantu a sedadla cítili velmi dobře| Zdroj: acz
  • Všechny pomocné funkce poháněla elektřina, my jsme je raději používali minimálně
    Všechny pomocné funkce poháněla elektřina, my jsme je raději používali minimálně| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Pro přejezd od dobíjecí stanice do firmy a zpět jsme používali kolo
    Pro přejezd od dobíjecí stanice do firmy a zpět jsme používali kolo| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • V době toku proudu se kolem připojení kabelu do vozidla rozsvěcovalo zelené světlo
    V době toku proudu se kolem připojení kabelu do vozidla rozsvěcovalo zelené světlo| Zdroj: acz
  • Akumulátory byly umístěné ve dvojité podlaze a dodávaly vitu velmi nízké těžiště a skvělé jízdní vlastnosti
    Akumulátory byly umístěné ve dvojité podlaze a dodávaly vitu velmi nízké těžiště a skvělé jízdní vlastnosti| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
Test: Mercedes-Benz Vito E-Cell - Elektrofurgon
Na displeji jsme více než ujetou vzdálenost sledovali zbývající kapacitu akumulátoru
Mercedes-Benz Vito
Jakmile dobíjení začalo, na displeji se objevil přibližný čas dokončení napájení. Praxí jsme ověřili, že šlo o naprosto přesný údaj.
Na místě řidiče jsme se díky štědré nastavitelnosti volantu a sedadla cítili velmi dobře
Všechny pomocné funkce poháněla elektřina, my jsme je raději používali minimálně
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Pro přejezd od dobíjecí stanice do firmy a zpět jsme používali kolo
Mercedes-Benz Vito
V době toku proudu se kolem připojení kabelu do vozidla rozsvěcovalo zelené světlo
Akumulátory byly umístěné ve dvojité podlaze a dodávaly vitu velmi nízké těžiště a skvělé jízdní vlastnosti
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito