Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
1
/
9
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
Autobusy s alternativním pohonem Iveco Irisbus: Sedm až osmnáct metrů
|
acz
Pohon na zemní plyn nijak neomezuje nízkopodlažní koncepci Citelisu
|
acz
Cestující na prostornosti vliv hybridního pohonu nepoznají
|
acz
Iveco
|
acz
EcoDaily v závislosti na celkové hmotnosti přepraví 19, nebo 24 cestujících
|
acz
Hybridní jednotka má podobně jako verze CNG nástavec na střeše. V tomto případě pro akumulátory, měniče a další součásti.
|
acz
Vznětová jednotka nepotřebuje starter, jeho funkci plní na ni napojený generátor proudu pro elektromotor
|
acz
Plynové nádrže našly místo na střeše pod vkusným krytem
|
acz
Za příplatek lze k Citelisu získat několik variant nástupní rampy pro vozíčkáře
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku