Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
1
/
10
Prohlédnout znovu
Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
Autobusy s alternativním pohonem Mercedes-Benz: Mnoho možností
|
acz
Hybridní mercedes jsme vyzkoušeli osobně
|
acz
Citaro G BlueTec Hybrid používá sériovou koncepci s možností vypnutí motoru a jízdy jen na elektřinu
|
acz
Zemní plyn tvoří velmi levné palivo
|
acz
FuelCell Hybrid používá k pohonu vodík a elektromotor o výkonu 200 kW. Hybrid pro sedmdesát cestujících má jízdní dosah přibližně 300 km a maximální rychlost 80 km/h.
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
Elektřinu obstarává 4,8litrový čtyřválec spolu s rekuperací kinetické energie
|
acz
Elektromotory umístěné v nábojích kol má diesel-elektrické citaro
|
acz
Akumulátory BlueTec Hybridu se nacházejí na střeše uprostřed vozidla
|
acz
Pod tlakem 20 MPa je CNG uchováváno v plasto-kompozitových nádržích na střeše
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku