Ford Transit Custom 310 LWB: Silák bez nároků
1
/
13
Prohlédnout znovu
Ford Transit Custom 310 LWB: Silák bez nároků
Ford Transit Custom 310 LWB: Silák bez nároků
|
acz
Vzhled i kvalita přístrojové desky připomínaly osobní automobily Ford
|
acz
Ford připravil místo pro mobil. Na zadní straně pomáhala gumová podložka.
|
acz
Tři plnohodnotná sedadla a všestranně stavitelný volant poskytovaly značné pohodlí
|
acz
Tlačítkem Eco bylo možné vyřadit z provozu omezovač rychlosti
|
acz
Nastavení sklonu opěradla pákou bylo mnohem praktičtější než dřívější otáčení kolečkem. Kruhový ovladač zde sloužil k nastavení sedáku.
|
acz
Nízkou spotřebu také ovlivnilo dobré předvídavé a ekonomické chování řidiče
|
acz
Nízkou spotřebu také ovlivnilo dobré předvídavé a ekonomické chování řidiče
|
acz
Ford Transit Custom
|
acz
Transit Custom dostal velice vkusný vzhled zdobící užitkové vlastnosti vozu
|
acz
Ložný prostor s osmi oky byl vybaven praktickou plastovou vanou a dřevotřískovou ochranou boků
|
acz
Agregát 2.2 TDCi/115 kW tvoří špičku pro model Transit Custom
|
acz
Motorový prostor byl před malými kamínky chráněn plechovým pásem
|
acz
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů. Petr Slováček se představuje
Nový Citroën C3 má české ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů