Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
1
/
11
Prohlédnout znovu
Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
Test: Renault Trafic L2H1P2 Combi Van 2.0 DCI - Šest plus čtyři
|
acz
reCombi Van v základní výbavě připomíná užitková vozidla
|
acz
Sedadlo řidiče nabízí slušné boční vedení opěradla
|
acz
Třímístná zadní lavice má uprostřed integrovaný bezpečnostní pás
|
acz
Přístup do nákladového prostoru opatřeného gumovým kobercem je kromě křídlových dveří také tvořen sklopným opěradlem druhé řady sedadel
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Všechny užitkové automobily Renault dostaly do vínku pětiletou záruku omezenou ujetím 200 000 km
|
acz
Ložný prostor pojme 4 m3, kotvicí oka jsou těsně nad podlahou
|
acz
Jediný motor ve dvou výkonových verzích není pro modelovou řadu Trafic mnoho
|
acz
Posuvné boční dveře jsou standardně vybaveny posuvným oknem
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster