Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
1
/
35
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
Jízdní dojmy Renault Trucks T: Velmi snadné
|
acz
Třináctilitrový motor při velmi pomalém volnoběhu potřeboval jen 1,1 l/h
|
acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
acz
Volnoběžku Optiroll bylo možné aktivovat v menu palubního počítače tak, aby nastupovala vždy po uvolnění akcelerátoru
|
acz
Prvek spořící palivo tvořilo automatické vypnutí motoru po cca dvouminutovém běhu na volnoběh
|
acz
Tři úrovně práce adaptivního tempomatu úzce souvisely se spotřebou nafty
|
acz
Renault
|
acz
Ovladačem Speed Mode jsme nastavovali omezovač rychlosti či adaptivní tempovat
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Pohoda při řízení nechyběla ani při průjezdu malými městečky
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Deflektory umístěné v hlavních světlometech snižují aerodynamický odpor
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Renault
|
acz
Ikonické Audi V8 quattro ze série DTM jde do aukce. Cenou míří k rovnému milionu eur
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km