Test: Peugeot Partner 4x4 Tepee Outdoor+ ESP - Více bezpečí
1
/
13
Prohlédnout znovu
Test: Peugeot Partner 4x4 Tepee Outdoor+ ESP - Více bezpečí
Test: Peugeot Partner 4x4 Tepee Outdoor+ ESP - Více bezpečí
|
acz
Pouze pětistupňová převodovka nedovoluje velký rozsah, což je znát zejména na dálnici
|
acz
Kolečkem lze volit dva režimy, přičemž 4x4 je potřebný jen do terénu
|
acz
Stabilizace ESP upravuje směr vozidla během smyku
|
acz
Atraktivní multifunkční střecha Zenith vyjde na 16 529 korun. V létě ale skrze ni slunce svítí posádce přímo na hlavy.
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Partner 4x4 je výborný spojenec zejména při cestě k horským chatám
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Šestnáctistovka byla z hlediska hmotnosti a výkonu optimální
|
acz
Turbodmychadlo a svod výfuku byly k zajištění dobré funkce filtru pevných částic tepelně izolovány
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Zadní diferenciál je upevněný co nejvýše, aby mu zůstávalo 270 mm od vozovky
|
acz
Krycí plech pod motorem tvoří standardní součást všech verzí Partneru 4x4
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku