Ford Ranger Wildtrak Automat: Vrchol tahounů

1/13
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford Ranger Wildtrak Automat: Vrchol tahounů
    Ford Ranger Wildtrak Automat: Vrchol tahounů| Zdroj: acz
  • Motor si při rychlosti 90 km/h broukal jen 1600 otáček
    Motor si při rychlosti 90 km/h broukal jen 1600 otáček| Zdroj: acz
  • Přístrojová deska pracovního vozu v mnohém pochází z osobních fordů a vypadá tedy svěže
    Přístrojová deska pracovního vozu v mnohém pochází z osobních fordů a vypadá tedy svěže| Zdroj: acz
  • Volič převodovky má příjemnou hlavici
    Volič převodovky má příjemnou hlavici| Zdroj: acz
  • Ovládání telefonu a rádia na volantu je velmi příjemným společníkem
    Ovládání telefonu a rádia na volantu je velmi příjemným společníkem| Zdroj: acz
  • K přepnutí na 4x4 a redukci slouží kolečko
    K přepnutí na 4x4 a redukci slouží kolečko| Zdroj: acz
  • Systém řízeného sjíždění klesání má smysl zejména v prudkém svahu
    Systém řízeného sjíždění klesání má smysl zejména v prudkém svahu| Zdroj: acz
  • Na zadních sedadlech Double cabu je místa královsky
    Na zadních sedadlech Double cabu je místa královsky| Zdroj: acz
  • Ford Ranger
    Ford Ranger| Zdroj: acz
  • Ford Ranger
    Ford Ranger| Zdroj: acz
  • Ford Ranger
    Ford Ranger| Zdroj: acz
  • Silný pětiválec by měl vydržet i dlouhodobě těžkou práci například při spojení pick-upu s těžkým přívěsem
    Silný pětiválec by měl vydržet i dlouhodobě těžkou práci například při spojení pick-upu s těžkým přívěsem| Zdroj: acz
  • Ford Ranger
    Ford Ranger| Zdroj: acz
Ford Ranger Wildtrak Automat: Vrchol tahounů
Motor si při rychlosti 90 km/h broukal jen 1600 otáček
Přístrojová deska pracovního vozu v mnohém pochází z osobních fordů a vypadá tedy svěže
Volič převodovky má příjemnou hlavici
Ovládání telefonu a rádia na volantu je velmi příjemným společníkem
K přepnutí na 4x4 a redukci slouží kolečko
Systém řízeného sjíždění klesání má smysl zejména v prudkém svahu
Na zadních sedadlech Double cabu je místa královsky
Ford Ranger
Ford Ranger
Ford Ranger
Silný pětiválec by měl vydržet i dlouhodobě těžkou práci například při spojení pick-upu s těžkým přívěsem
Ford Ranger