Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
1
/
23
Prohlédnout znovu
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
Test: Scania Streamline R 490 a R 580 Euro 6 - Šesti-, či osmiválec?
|
acz
Scania
|
acz
Kabina Topline nabízí obrovský prostor
|
acz
Dvě postele, luxusní pracoviště řidiče a všestranně stavitelné sedadlo tvořily příjemné společníky
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Absence spojkového pedálu je u vozidel Scania Opticruise už také běžná
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Šestiválec dokáže vyprodukovat 2550 N.m. Plocha chladičů je závratná.
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Scania
|
acz
Černý plast zlepšuje obtékání vzduchu, lze jej získat i v barvě karoserie
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
Scania
|
acz
Scania
|
acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
acz
Scania
|
acz
Osmiválcový tahač měl masku chladiče v barvě karoserie
|
acz
Provedení Streamline úzkostlivě střeží aerodynamiku a přináší sníženou spotřebu paliva
|
acz
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
Nový Opel Combo dorazil do ČR a má spalováky! Letos je zpola vyprodaný
Konec V8 Hellcat není konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména
Co vás zajímá o novém Dusteru: Diesel, krátká jednička i prostornost