Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
1
/
18
Prohlédnout znovu
Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
Citroën Berlingo L1 Electric SX: Rychlík?
|
acz
Po ujetí 92 km jsme měli dojezd ještě 47 km. Při posledních deseti procentech využitelné energie vůz přechází do nouzového režimu s omezeným výkonem.
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Přístrojová deska neprozrazuje elektrické provedení
|
acz
Otočné kolečko v poloze N jsme také používali při jízdě v mírném klesání
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Sedadlo spolujezdce sklopné na mnoho způsobů zvětšuje nákladový prostor o 0,4 m3
|
acz
Sedadlo spolujezdce sklopné na mnoho způsobů zvětšuje nákladový prostor o 0,4 m3
|
acz
Tepelná izolace přepážky snižuje nároky na topení
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Součást testované výbavy SX tvoří variabilní dvousedadlo spolujezdce a průchod přepážkou
|
acz
Součást testované výbavy SX tvoří variabilní dvousedadlo spolujezdce a průchod přepážkou
|
acz
Elektromotor se na rozdíl od C-Zera nachází nad přední nápravou
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Dobíjení osmi ampéry z běžné zásuvky bylo pomalé
|
acz
Citroën Berlingo
|
acz
Akumulátory v podlaze jsou výborně kryté, což způsobuje lepší aerodynamiku vozu
|
acz
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio
Nahlédněte do výroby nové Škody Kodiaq: Jak se montuje čelní a zadní okno
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko