Iveco nešetřilo na ukazateli teploty chladicí kapaliny motoru. Zelené pole otáčkoměru je podle našich zkušeností z jízd příliš široké, k velmi pěkné dynamice nám stačily otáčky v rozmezí 1500-2500/min.|
Zdroj: acz
Poloha řidiče za volantem daily připomínající osobní automobily nám přinesla více pohodlí|
Zdroj: acz
Z prostředního opěradla lze vyklopit šikovný stoleček s okrajem na dokumenty či další drobnosti|
Zdroj: acz
Iveco Daily|
Zdroj: acz
Minibus Daily dostupný ve čtyřech verzích Line, Tourys, Citys a Pop stojí na 6,1tunovém podvozku|
Zdroj: acz
Iveco Daily|
Zdroj: acz
Třílitrový motor s dvěma turbodmychadly dosahuje úžasných parametrů 151 kW/470 N.m|
Zdroj: acz
Iveco Daily|
Zdroj: acz
Pohled do zadního podběhu kola odhalí proměnlivou výšku C profilu rámu|
Zdroj: acz
Iveco Daily|
Zdroj: acz
Iveco Daily|
Zdroj: acz
Iveco Daily|
Zdroj: acz
Iveco Daily|
Zdroj: acz
Třetí vydání Daily deklasuje konkurenci furgonem s kapacitou 19,6 m3|
Zdroj: acz