Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
1
/
10
Prohlédnout znovu
Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
Volvo I-Shift Dual Clutch: Dvě spojky
|
acz
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
|
acz
Největší přínos dvouspojkového ústrojí se bude projevovat v kopcovitém terénu
|
acz
Dvouspojková část se nachází na vstupní straně převodovky
|
acz
Vstupní hřídel je dvojitá – vnější dutá a vnitřní plná
|
acz
Dvojice spojek je na modelu oddělena černou a červenou barvou
|
acz
I-Shift Dual Clutch je jen o 12 cm delší než klasická automatizovaná převodovka
|
acz
Průběh točivého momentu na výstupní hřídeli převodovky I-Shift DC (zelená) a konvenčního ústrojí (šedá)
|
acz
Dual Clutch bude dostupné s motory D13 K 460,500 a 540 v modelu FH
|
acz
Schéma řazení z jedničky na dvojku ukazuje, že vyšší převodový stupeň je již připravený na druhé hřídeli
|
acz
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Velký test nosičů jízdních kol, Martin Vaculík v Renaultu a SUV, co není nudné. Sledujte Svět motorů TV!
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde
Unikátní Lotus M200 hledá nového majitele. Je dokonce plně funkční