Mercedes-Benz Vito: Všestranný

23/27
Přehled fotografií
Zavřít
  • Mercedes-Benz Vito: Všestranný
    Mercedes-Benz Vito: Všestranný| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Navigace na přístrojovém panelu měla velký displej
    Navigace na přístrojovém panelu měla velký displej| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Pod konzolou řadicí páky jsme našli šikovný prostor na mobil
    Pod konzolou řadicí páky jsme našli šikovný prostor na mobil| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Verze Mixto nabízí tři pohodlná sedadla vzadu a zcela oddělený nákladový prostor
    Verze Mixto nabízí tři pohodlná sedadla vzadu a zcela oddělený nákladový prostor| Zdroj: acz
  • Vito lze získat také v osobním provedení Tourer
    Vito lze získat také v osobním provedení Tourer| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Nákladový prostor byl zaplněn zkušební zátěží
    Nákladový prostor byl zaplněn zkušební zátěží| Zdroj: acz
  • Základní vybavení pro kotvení nákladu tvoří do podlahy zapuštěná oka
    Základní vybavení pro kotvení nákladu tvoří do podlahy zapuštěná oka| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • 2,2litrový čtyřválec OM 651 je k dostání ve výkonových verzích 100, 120 a 140 kW
    2,2litrový čtyřválec OM 651 je k dostání ve výkonových verzích 100, 120 a 140 kW| Zdroj: acz
  • Filtr pevných částic je umístěn těsně za turbodmychadlo, aby co nejlépe probíhala regenerace zachycovače
    Filtr pevných částic je umístěn těsně za turbodmychadlo, aby co nejlépe probíhala regenerace zachycovače| Zdroj: acz
  • Čtyřválec OM 622 o objemu 1,6 litru nechává pod kapotou hodně místa
    Čtyřválec OM 622 o objemu 1,6 litru nechává pod kapotou hodně místa| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
  • Mercedes-Benz Vito
    Mercedes-Benz Vito| Zdroj: acz
Mercedes-Benz Vito: Všestranný
Mercedes-Benz Vito
Navigace na přístrojovém panelu měla velký displej
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Pod konzolou řadicí páky jsme našli šikovný prostor na mobil
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Verze Mixto nabízí tři pohodlná sedadla vzadu a zcela oddělený nákladový prostor
Vito lze získat také v osobním provedení Tourer
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Nákladový prostor byl zaplněn zkušební zátěží
Základní vybavení pro kotvení nákladu tvoří do podlahy zapuštěná oka
Mercedes-Benz Vito
2,2litrový čtyřválec OM 651 je k dostání ve výkonových verzích 100, 120 a 140 kW
Filtr pevných částic je umístěn těsně za turbodmychadlo, aby co nejlépe probíhala regenerace zachycovače
Čtyřválec OM 622 o objemu 1,6 litru nechává pod kapotou hodně místa
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito
Mercedes-Benz Vito