Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
1
/
23
Prohlédnout znovu
Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Systém start-stop lze tlačítkem vypnout
|
acz
Na nezpevněném povrchu přijde vhod systém posílení trakce kola s lepší adhezí
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Jinak než geniální nelze nazvat konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Pod sedáky spolujezdců se nacházel velký úložný prostor
|
acz
Renault Trafic
|
acz
U nového trafiku navazuje střecha na čelní sklo plynule
|
acz
Až do výšky 40 cm je k dispozici maximální ložná délka 2,537 m
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Otvírací průchod z nákladového prostoru má velké rozměry
|
acz
Šestnáctistovka pro všechny verze Traficu odpovídá extrémnímu downsizingu, doporučujeme však zkrátit předepsané intervaly výměny oleje
|
acz
Kapotu motoru držela kvalitní plynová vzpěra
|
acz
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci