Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
1
/
10
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
Mercedes-Benz Arocs turbo-retardér-spojka: Dva do terénu
|
acz
Turbo-retardér-spojka nevyžaduje od řidiče nic navíc, naopak mu dopřává komfortní manévrování při nízké rychlosti bez ohrožení životnosti spojky
|
acz
Po rozsvícení ikony TRC jsme mohli s plně naloženým vozidlem pomalu manévrovat nahoru či dolů nebo se s maximální intenzitou rozjíždět
|
acz
Postupné uzamykání diferenciálů mělo jednoduché ovládání
|
acz
Mercedes-Benz
|
acz
TRC má obrovský smysl i v prudkých klesáních, ve kterých dokáže bez zvýšených otáček motoru mařit 350 kW
|
acz
Demonstrace citlivého ovládání a extrémní životnosti hydrospojky probíhala po zastavení v prudkém stoupání
|
acz
Absence velkého chladiče za kabinou šetří místo pro nástavbu
|
acz
Hydraulickou spojku jsme nejvíce vyzkoušeli ve verzi 8x4, u které byla trakce na kluzkém terénu kritická
|
acz
TRC pracuje na bázi proudu oleje působícího na lopatky turbíny. Po deaktivaci dojde k vypuštění oleje do zásobníku, aby retardér nezvyšoval spotřebu nafty.
|
acz
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde