Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
1
/
5
Prohlédnout znovu
Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
Mercedes-Benz Citaro NGT: Více užitku
|
acz
Předchozí Citaro NGT mělo láhve nad přední nápravou, nové dvounápravové vydání je mám mít dál za přední nápravou
|
acz
Kompaktní 7,7litrový šestiválec CNG nabízí vysoký točivý moment 1200 N.m a ve srovnání s předchůdcem delší servisní interval
|
acz
Vedle ukazatele tlaku plynu v láhvích se nachází bezpečnostní ventil
|
acz
Dvanáctilitrový agregát staršího provedení Euro V/EEV zabíral hodně místa a vážil o 150 kg více než současná jednotka M 936 G
|
acz
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Online: Velká cena Miami 2024
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka
DMC uvádí tuning pro Lamborghini Revuelto: Za 9 milionů má karbon navíc
Velký test nealko piv prodávaných v Česku: Kvalita a roste!
Retrotest Renault Mégane Scenic 2,0 – Druhá zkušenost...