Historie: Plachtové návěsy - Páté kolo pod plachtou
1
/
4
Prohlédnout znovu
Historie: Plachtové návěsy - Páté kolo pod plachtou
Točna se za 90 let příliš nezměnila. Ideální tahač představoval například Mercedes-Benz LPS 333 (konec 50. let)
|
acz
Slavný Porscheho autovlak Austro-Daimler Landwehr (1913) s hybridní jednotkou a valníky vybavenými vlastními elektromotory
|
acz
Všimněte si nezvyklého tvaru oplachtování na zadní soupravě (1914)
|
acz
Výkonný třínápravový Mercedes-Benz LP 333 se řiditelnými čtyřmi předními koly netahal více než jeden přívěs kvůli evropské legislativě omezující délku soupravy
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku