Renault Trucks - Za čistší ovzduší

3/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Premium Distribution Hybrys Tech kombinuje pohon na vznětový a elektrický motor
    Premium Distribution Hybrys Tech kombinuje pohon na vznětový a elektrický motor| Zdroj: acz
  • Díky rekuperaci kinetické energie v elektrickou při brzdění může pohonná jednotka Hybrysu obsahovat vznětový i elektrický motor
    Díky rekuperaci kinetické energie v elektrickou při brzdění může pohonná jednotka Hybrysu obsahovat vznětový i elektrický motor| Zdroj: acz
  • Koncept Optifuel Lab, postavený na spojení tahače typu Premium Route a polopřívěsu, může dosáhnout 10% snížení spotřeby nafty a úrovně emisí CO2 proti stávajícímu nákladnímu celku. Ten umožňuje přepravu 25 t zboží při průměrné rychlosti 83 km/h a se spotř
    Koncept Optifuel Lab, postavený na spojení tahače typu Premium Route a polopřívěsu, může dosáhnout 10% snížení spotřeby nafty a úrovně emisí CO2 proti stávajícímu nákladnímu celku. Ten umožňuje přepravu 25 t zboží při průměrné rychlosti 83 km/h a se spotř| Zdroj: acz
  • Puncher na CNG disponuje nejnižším přístupem do kabiny na trhu
    Puncher na CNG disponuje nejnižším přístupem do kabiny na trhu| Zdroj: acz
  • Renault Trucks se s vozidlem Midlum zúčastnil evropského programu Fideus, jenž se zabývá hledáním nových způsobů městské logistiky. Snížení hlučnosti vozidla o 6 dB umožnilo provádět zkušební noční dodávky v Barceloně
    Renault Trucks se s vozidlem Midlum zúčastnil evropského programu Fideus, jenž se zabývá hledáním nových způsobů městské logistiky. Snížení hlučnosti vozidla o 6 dB umožnilo provádět zkušební noční dodávky v Barceloně| Zdroj: acz
Premium Distribution Hybrys Tech kombinuje pohon na vznětový a elektrický motor
Díky rekuperaci kinetické energie v elektrickou při brzdění může pohonná jednotka Hybrysu obsahovat vznětový i elektrický motor
Koncept Optifuel Lab, postavený na spojení tahače typu Premium Route a polopřívěsu, může dosáhnout 10% snížení spotřeby nafty a úrovně emisí CO2 proti stávajícímu nákladnímu celku. Ten umožňuje přepravu 25 t zboží při průměrné rychlosti 83 km/h a se spotř
Puncher na CNG disponuje nejnižším přístupem do kabiny na trhu
Renault Trucks se s vozidlem Midlum zúčastnil evropského programu Fideus, jenž se zabývá hledáním nových způsobů městské logistiky. Snížení hlučnosti vozidla o 6 dB umožnilo provádět zkušební noční dodávky v Barceloně