Aerodynamické úpravy dnes a zítra: Na návěsy
1
/
5
Prohlédnout znovu
Aerodynamické úpravy dnes a zítra: Na návěsy
Aerodynamické úpravy dnes a zítra: Na návěsy
|
acz
Abarth
|
acz
„Lodní zádě“ na návěsech musejí mít určitou délku, aby přinesly kýžený efekt. Například dvoumetrový rozměr přináší úsporu 7,5 procenta.
|
acz
Příznivý efekt také přináší „ohnutá“ střecha návěsu, která zklidňuje proudění vzduchu
|
acz
Abarth
|
acz
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů