Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
1
/
9
Prohlédnout znovu
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
|
acz
Šestka nacházela uplatnění i během jízd mimo město
|
acz
V diagnostice vozidla je možné ověřit dojezd na činidlo AdBlue. Pokud se neobjeví žádné varování, znamená to dlouhý dojezd.
|
acz
Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů
|
acz
Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Zkoušený turbodiesel 1.6 BlueHDi o výkonu 88 kW tvoří nejsilnější motorizaci modelu Partner. Dostal jako výsadu šestistupňovou přímo řazenou převodovku.
|
acz
Denní LED světla snižovala nároky na elektřinu a posléze i palivo
|
acz
Systém dočišťování výfukových plynů kombinuje technologii SCR se vstřikováním roztoku AdBlue a filtr pevných částic umístěný za SCR
|
acz
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci
Cupra Leon prošla faceliftem plným trojúhelníků a čtverců. Má 333 koní
Facelift Cupry Formentor: Nový design a technika VZ5 pro čtyřválec
Lexus LBX poprvé na českých silnicích: Proč nevzít rovnou UX?