Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
20
/
32
Přehled fotografií
Zavřít
Využití laboratoře DyCoT: Ověřování i homologace
|
Zdroj: acz
Extrémní zpětné zrychlení vozidla lze sledovat z chráněného prostoru za bezpečnostním sklem
|
Zdroj: acz
Nedestruktivní zkouška využívá obrovské zrychlení směrem vzad, které simuluje opačný náraz ve směru vpřed
|
Zdroj: acz
Energie potřebná k extrémnímu „vystřelení“ podvozku s vozidlem vzad se získává z natlakovaných lahví
|
Zdroj: acz
Energie potřebná k extrémnímu „vystřelení“ podvozku s vozidlem vzad se získává z natlakovaných lahví
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
V obou větvích bezpečnostního pásu jsou instalovány měřiče síly v pasu
|
Zdroj: acz
Instalovaná figurína s desítkami senzorů tvoří pro posouzení bezpečnosti vozidla nejdůležitější část celého měřícího řetězce
|
Zdroj: acz
Využití laboratoře DyCoT
|
Zdroj: acz
Zavřít