Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!
1
/
36
Prohlédnout znovu
Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!
Má legendární náklaďák Praga jen pro radost. Na výletech se nadře!
|
acz
V kabině S5T je rychle teplo. Nejdřív se zapotí řidič, protože náročnost obsluhy se s dnešními vozy vůbec nedá srovnat.Praga S5T
|
acz
Po studeném startu pragovka hodně dýmí. Proto si majitel vyrobil jednoduchý odsávací systém, který spaliny vyvede ven z haly.
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Během dětských dnů bývá pragovka v obležení malými návštěvníky
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Václavovy omalovánky ukazují na dvanácti perokresbách od malíře speciální verze jeho nejoblíbenější Pragy S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Rezervní kolo váží přes půl metráku. Naštěstí vyklopení nosníku brzdí šikovný naviják, díky čemuž ho šofér unese na prstu.
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Nad Václavovou šikovností jsme žasli. Vyrobil si například montážní vozíky, na kterých repasuje podsestavy. Jen zadní náprava přitom váží pět metráků.
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Praga S5T
|
acz
Luxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
Smart Fortwo je pro značku důležitý. Vrátí se v nové podobě
Kde smíte legálně řídit skútr? Na skútru ani na Slovensko
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu