Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
1
/
19
Prohlédnout znovu
Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
Podívejte se, jak se stavěl návěs Panav pro české biatlonisty
|
acz
Interiér po vysunutí bočnic dosahuje šířky téměř čtyři metry
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Díky nízké celkové hmotnosti stačí návěsu dvě nápravy
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Na rám byly montovány tepelně izolované boční stěny
|
acz
Výroba z panelů vyžaduje přesnost
|
acz
Za výklopným čelem se nachází malá předsíňka
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Návěs Panav pro biatlonisty
|
acz
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Pohrobek Saabu má šanci. NEVS Emily GT se může vyrábět v Itálii
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku