Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu
3
/
9
Přehled fotografií
Zavřít
Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu
|
Zdroj: acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
Zdroj: acz
Systém sledování vozidel Fleetboard může i na mobilu ukazovat data o stylu jízdy každého řidiče a grafické srovnání s ostatními
|
Zdroj: acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
Zdroj: acz
Data z vozidel se shromažďují v servisním centru Mercedes-Benzu, který získává podrobné údaje o životnosti a spolehlivosti jednotlivých součástí, což využívá k velmi přesné predikci načasování pravidelných i mimořádných servisních úkonů
|
Zdroj: acz
Dopravce může díky propojení vozidla mít aktuální data o jeho poloze, stylu jízdy řidiče, plánovaných servisních prohlídkách, stavu opotřebení některých součástí, paliva a dalších provozních veličin
|
Zdroj: acz
Platooning vozidel jedoucích automaticky za prvním řízeným člověkem se zatím může využívat mimo pozemní komunikace
|
Zdroj: acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
Zdroj: acz
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
|
Zdroj: acz
Zavřít